مصوبات امروز کمیسیون های تخصصی مجلس/ ورود مجلس به دهک‌بندی اقتصادی خانوارها

کد خبر: 1164441

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب کلیات لایحه نظام جامع باشگاهداری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

مصوبات امروز کمیسیون های تخصصی مجلس/ ورود مجلس به دهک‌بندی اقتصادی خانوارها

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب کلیات لایحه نظام جامع باشگاهداری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه جامع باشگاهداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: لایحه نظام جامع باشگاهداری مشتمل بر 28 بند و 13 تبصره ا ست و به بحث اعطای تسهیلات برای حمایت از باشگاه‌ها و تشکیل باشگاه‌های عمومی و حرفه‌ای، حمایت از ورزش‌های سنتی و ... پرداخته است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در لایحه جامع باشگاهداری به موضوع ورزش بانوان و حمایت از ورزش‌های مدال‌آور و ... توجه شده است./فارس

 کمیسیون قضایی مجلس طرح ممنوعیت نگهداری حیوانات خطرناک را بررسی کرد

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از بررسی طرح ممنوعیت نگهداری و گرداندان موزی و خطرناک در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح ممنوعیت نگهداری و گرداندن حیوانات موزی و خطرناک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود:‌ براساس این طرح نگهداری و گرداندن حیواناتی همچون کروکودیل، سگ، میمون، مار و امثال آن ممنوع دانسته شده است.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌ در جلسه امروز رأی‌گیری درباره کلیات این طرح انجام نشد و بنا شد تا دستگاه‌های مرتبط با این موضوع نظرات و پیشنهاد خود را در این باره به کمیسیون ارائه کنند تا بعد در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

 جزئیات نشست کمیسیون اجتماعی مجلس درباره دهک‌بندی اقتصادی خانوارها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: موضوع دهک‌بندی اقتصادی خانوارها در جلسه کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت بنا شد تا ایرادات مربوط به ثبت درخواست‌ها برای رفع اشکالات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز ابتدا طرح ساماندهی کارکنان دولت که به صورت دو شوری در دستور کار کمیسیون قرار دارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین امروز کمیسیون جلسه فوق‌العاده‌ای را نیز درباره پیگیری دهک‌بندی اقتصادی خانوارها برگزار کرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: این جلسه با حضور نماینده سازمان هدفمندی یارانه و معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد و موضوع دهک‌بندی اقتصادی خانوارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گودرزی خاطرنشان کرد: جمع‌بندی نهایی در این جلسه این بود که سازکارهای سازمان هدفمندی یارانه‌ها به هنگام و به‌روز نیست تا بتوانند افرادی را که دارای مشکلاتی هستند مشکلات‌شان را به ثبت برسانند که در نهایت بنا شد رفع ایرادات در این باره با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها