سیدمحمد حسینی: نقد منصفانه را هم پذیرا هستیم

کد خبر: 1164730

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت باید به درستی بیان شود و در این بین نقد منصفانه را هم پذیرا هستیم.

سیدمحمد حسینی: نقد منصفانه را هم پذیرا هستیم

سیدمحمد حسینی امروز چهارشنبه در همایش بزرگداشت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی شهر همدان، اظهار داشت: خبرنگاران و اهالی رسانه با مشکلات و بلاتکلیفی‌هایی از قبیل بیمه سر و کار دارند که برای رفع این مسائل، تأسیس سازمان نظام روزنامه نگاری کشور به همت دولت سیزدهم در حال بررسی است.

وی افزود: این موضوع در چندین جلسه کمیسیون فرهنگی مطرح شده و مراحل نهایی را می‌گذراند تا به صورت لایحه به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که این سازمان حمایتی به زودی به نتیجه برسد تا جامعه رسانه‌ای کشور از پشتیبانی و حمایت‌های لازم برخوردار شوند.

حسینی با اشاره به انجام سی‌امین سفر استانی رئیس جمهور به همدان، گفت: سفر دولت به استان همدان منشأ خیر و برکات بسیاری برای مردم این منطقه است و اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های مختلف برای تکمیل وبهره برداری تخصیص می‌یابد.

وی از رسانه‌ها خواست مصوبات سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند و تا رسیدن به نتیجه مطلوب اجرای آنها را مطالبه کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات سازنده و ارزنده دولت سیزدهم در حوزه‌های گوناگون تاکید کرد: برخی رسانه‌های خارجی این نقاط مثبت را نادیده گرفته و عده‌ای نیز در داخل با آنها همنوایی می‌کنند.

حسینی عنوان کرد: براساس آخرین گزارش‌ها درآمدهای نفتی کشور ۶ برابر شده و همچنین در سفر رئیس جمهور روسیه توافق ۴۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری این کشور در بخش‌های مختلف صورت گرفته که رخدادهای بی نظیری است و باید به آگاهی مردم برسد.

او با اشاره به سیاست دولت سیزدهم درخصوص توسعه و تقویت مراودات تجاری کشورمان با ۱۵ کشور همسایه، تصریح کرد: موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت باید به درستی بیان شود و در این بین نقد منصفانه را هم پذیرا هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، ارتقای سواد رسانه‌ای مردم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی و خبرنگاران بصیر و آگاه با شناسایی شگردها و شیوه‌های رسانه‌های معاند باید هوشیار باشند تا القائات دشمن باعث فریب افکار عمومی نشود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها