نماینده مجلس: هر چه زودتر گزینه پیشنهادی وزارت کار معرفی شود.

کد خبر: 1165368

نماینده مردم تالش در مجلس گفت: سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ تعاملی با مجلس ندارد و لازم است هر چه زودتر گزینه پیشنهادی این وزارتخانه معرفی شود.

نماینده مجلس: هر چه زودتر گزینه پیشنهادی وزارت کار  معرفی شود.

حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی اظهار داشت: چندین ماه است که در رأس وزارتخانه عریض و طویل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فقط سرپرست می‌بینیم و سرپرست این وزارتخانه در را روی خودش بسته و پاسخگو نیست.

وی گفت: بسیاری از مشکلات روزمره مردمی که به ما مراجعه می‌کنند در حوزه تأمین اجتماعی و کار است اما هیچ یک از بخش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخگو نیستند.

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درست است طبق قانون دولت سه ماه فرصت دارد گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند اما انتظار ما از دولت انقلابی آن است که حداکثر طی هفت‌های آینده وضعیت این وزارتخانه را تعیین تکلیف کند.

محمدیاری بیان کرد: زاهدی وفا که سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است هیچ تعاملی با مجلس ندارد و شأن نظارتی مجلس به حاشیه رفته است. در شستا، تأمین اجتماعی و سایر حوزه‌های وزارتخانه مذکور مشکلات زیادی وجود دارد و باید فردی باتجربه که بتواند این وزارتخانه عریض و طویل را اداره کند، هر چه سریع‌تر به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها