تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

کد خبر: 1165461

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر میراث فرهنگی: لزوم ثبت مکان رویداد ورود امام رضا (ع) به نیشابور و فرمایش حدیث قدسی سلسله الذهب.

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزیر بهداشت: ضرورت تامین داروهای مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش تصاعدی قیمت داروها.

مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد به وزیر جهاد و کشاورزی: لزوم توجه سازمان جنگل ها و مراتع به جنگل های زاگرس.

هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر امور اقتصادی: ضرورت تخصیص اعتبار وام ها به مردم توسط بانک های عامل، به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم بهبود ارائه خدمات به معلمان در مراکز رفاهی و خانه معلم آموزش و پرورش.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر جهاد و کشاورزی: لزوم تامین اعتبار برای لایروبی قنات های روستاهای و شهرها، به وزیر امور اقتصادی مبنی بر لزوم نظارت و برخورد با افزایش بی رویه و بدون مجوز کارمزد تراکنش های بانکی.

غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در حل مشکل نهاده های دام و طیور.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر امور اقتصادی: لزوم تسریع در حل مشکل بین بانک سمایه و شرکت آتیه صبا متعلق به بازنشستگان کشوری، به وزیر ارتباطات مبنی بر ضرورت کاهش قیمت سرورهای داخلی.

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در بازگشایی معابر و بازارچه های مرزی اشکان و قاسم رش در شهرستان سردشت.

مهدی عسگری نماینده کرج به وزیر کشور: لزوم تسریع در انجام مطالعات و تصویب ارتقای سیاسی شهرهای ماهدشت، محمدشهر و کمالشهر به شهرستان و استقرار ادارات مورد نیاز، به وزیر راه مبنی بر لزوم تسریع در استقرار اداره کل راه آهن در استان البرز و ضرورت تعیین تکلیف طرح چهارخطه کردن تهران- تبریز در محدوده شهر گرمدره.

روح الله نجابت نماینده شیراز به وزیر راه: لزوم ارتقای کیفیت و افزایش تعداد قطارهای مسافربری شیراز، لزوم رعایت زمان توقف قطارهای مسافربری برای اقامه نماز.

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به افزایش چند برابری قیمت دارو و کمبود داروهای بیماری های خاص.

مالک شریعتی نماینده تهران به وزیر نفت: ضرورت ارائه گزارش سه ماهه صورت مالی و عملکرد شرکت های تابعه وزارت نفت به کمیسیون انرژی.

محسن فتحی نماینده سنندج به وزیر ارتباطات: لزوم رسیدگی به نارضایتی مردم از کیفیت اینترنت خانگی و بازنگری در افزایش قیمت تعرفه، به وزیر آموزش و پروش مبنی بر ضرورت تسریع در اجرای قانون نظام رتبه بندی فرهنگیان.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: لزوم حمایت کامل از واحدهای تولیدکننده محصولات پروتئینی و فرآورده های دام و طیور.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به عدم رعایت حرمت ارباب رجوع در برخی ادارات به بهانه رعایت پروتکل های کرونا.

سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران.

محمد خدابخشی نماینده الیگودرز به رئیس جمهور: لزوم تسریع در معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها