انبارلویی: در غرب فروشگاه‌ها غارت می‌شوند اما دولت ما بر اوضاع مسلط است

کد خبر: 1166503

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در بعضی کشورها تورم به گونه ای است که مردم به فروشگاه ها برای غارت کالاها هجوم آوردند اما دولت ما مسلط بر اوضاع است و دارد مدیریت می کند.

انبارلویی: در غرب فروشگاه‌ها غارت می‌شوند اما دولت ما بر اوضاع مسلط است

گروه سیاسی فردا: در یکسالگی دولت سیزدهم، منتقدان قضاوتهای صریحی را درباره عملکرد اقتصادی این دولت انجام می دهند اما با وجود حجم زیاد انتقادها، کاظم انبارلویی از دستاوردهای حاصل شده در عرصه اقتصادی دفاع می کند.

کاظم انبارلویی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان موفقیت اقتصادی دولت سیزدهم گفت: تا پیش از این برخی می گفتند «مردم نان ندارند بخورند» اما امروز هر نفر حداقل ماهانه  400 هزار تومان می گیرد که با آن مبلغ علاوه بر نان می تواند بعضی از اقلام مورد نیاز خود را تهیه و سفره‌اش را پر کند بنابراین دولت دارد کار خودش را برای رسیدگی به نیازهای مردم انجام می دهد.

وی با بیان اینکه دولت تعادل بین عرضه و تقاضا را در بازار حفظ کرده، افزود: در واقع در توزیع جدید یارانه ها، دولت توانست یارانه را از مبدا به مقصد منتقل کند که یک رضایت عمومی در این حوزه حاصل شد. معتقدم ما تنها کشوری در جهان هستیم که دولت خود را مکلف به تأمین غذا و جان مردم می داند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: هم اکنون اکثریت قریب به اتفاق مردم در کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند بنابراین دولت خود را در قبال جان و غذای مردم مسئول می داند. این تازه سال نخست خدمت رسانی دولت سیزدهم به کشور و جامعه است و انشاءالله سال دوم با کمک خدا خدمات بیشتری به ملت عرضه و بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز وضعیت معادلات قدرت در جهان با جنگ در اوکراین تغییر کرده است، به همین دلیل اولویت آمریکایی ها امروز برجام و مذاکرات نیست و سرگرم حل مشکلات خودشان در اروپا هستند. آنها پیش بینی زمستان سختی را در اروپا دارند بنابراین از هم اکنون مشغول تدبیر برای آن مشکل هستند.

انبارلویی اظهار کرد: امروز می بینیم در بعضی کشورها تورم به گونه ای است که مردم به فروشگاه ها برای غارت کالاها هجوم آوردند. مثلا در آرژانتین مردم رفتند فروشگاه را غارت کردند. با وجود چنین وضعیتی در جهان، دولت ما مسلط بر اوضاع است و دارد مدیریت می کند. مردم نیز از مشکلات دولت با خبرند و با صبوری کمک می کنند تا کشور از گردنه مشکلات عبور کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها