حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با «فردا»:

دولت نیاز به حمایت همه نیروهای سیاسی دارد

کد خبر: 1166971

حسین ابراهیمی گفت: جهت‌گیری دولت به سمت شرق اتفاقی مثبت در حوزه سیاست خارجی بود که باعث شد ایران در برابر زورگویی‌های غربی‌ها بایستد.

دولت نیاز به حمایت همه نیروهای سیاسی دارد

گروه سیاست سایت فردا: یک سال از عمر دولت می‌گذرد و اینک می‌توان قضاوتی نسبی درباره عملکردش ارائه داد و اینکه در ادامه مسیر چه باید کرد که دولت بتواند بیش از این منافع ملی را محقق کند.

حسین ابراهیمی، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره این موضوع به «فردا» گفت: «یک سال از فعالیت دولت می‌گذرد و دولت در این مدت تمام تلاشش را به کار گرفت و سعی کرد اوضاع را سامان دهد. البته دیکته نانوشته است که غلط ندارد اما باید رویکرد کلی دولت را در نظر گرفت که به نظر من مثبت بوده است و کارهای بسیاری انجام شده که قابل تقدیر است».

او ادامه داد: «جهت‌گیری دولت به سمت شرق اتفاقی مثبت در حوزه سیاست خارجی بود که باعث شد ایران در برابر زورگویی‌های غربی‌ها بایستد. دولت علاوه بر گسترش ارتباط با کشورهایی چون روسیه و چین با کشورهای همسایه هم ارتباطات خوبی برقرار کرد و امروز می‌بینیم که کشورمان با هیچ یک از کشورهای همسایه ارتباطات منفی ندارد. ما در همین یک‌سالی که گذاشت توانیم منافعمان را در ارتباط با چین محقق کنیم و توسعه ارتباط با روسیه هم باعث گشایش درهای جدیدی به روی ما بود».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «برخی به جای آنکه دولت را تقویت کنند، مدام سعی در تخریب دارند. آنها باید بدانند که امروز جای جناح‌بازی‌ها و سیاسی‌کاری‌ها نیست و همه باید دولت را حمایت کنیم تا منافع کلان ملی‌ محقق شود».

ابراهیمی در پایان گفت: «دولت نیاز به حمایت همه نیروهای سیاسی دارد و امیدوارم همه دست‌به‌دست بدهند تا دولت تقویت شد. دولت هم راه برای افرادی که قصد کمک مشفقانه دارند، باز کند. دولت می‌تواند از افراد صاحب فکر و اندیشه که دلسوز کشور هستند استفاده کند تا اگر احیانا نقصی در بخشی وجود دارد رفع شود».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها