مقام ارتشی: در دنیای امروز فناوری یکی از شاخص‌های اصلی پیشرفت است

کد خبر: 1168245

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد زیرساخت‌های فکری برای مقابله با تهدیدات نوین یکی از رسالت‌های اصلی ساختار پژوهشی ارتش است.

مقام ارتشی: در دنیای امروز فناوری یکی از شاخص‌های اصلی پیشرفت است

حمدالله نصراللهی معاون علوم تحقیقات و فناوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در افتتاحیه نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی ارتش گفت: جشنواره دانش و پژوهش امام علی(ع)، بزرگترین رویداد پژوهشی ارتش در سال 1401 است و این جشنواره در 30 محور منتخبین خود را شناسایی کرد.

نصراللهی با بیان اینکه ارتش با توسعه و گسترش دانش و پژوهش سعی کرده از پژوهشگران و نخبگان جوان حمایت کند، افزود: ارتش با برگزاری جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) به صورت سراسری، جهت دهی پژوهش به سوی نیازهای اساسی و اولویت دار دفاعی را عینیت بخشیده و استفاده از پژوهش را به عنوان ابزار کارآمد برای فرماندهی و مدیریت رده‌های مختلف آجا ترویج داده است.

معاون علوم تحقیقات و فناوری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ایجاد زیرساخت های فکری برای مقابله با تهدیدات نوین یکی از رسالت‌های اصلی ساختار پژوهشی ارتش است.

نصراللهی در پایان با اشاره به اینکه منبع اصلی تولید اطلاعات حاصل فعالیت های پژوهشی است، عنوان کرد: در دنیای امروز دانایی و فناوری یکی از شاخص‌های اصلی پیشرفت است و امروزه توجه به به مشارکت نیروی انسانی خلاق و کارآمد لازم و ضروری است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها