خبرنگار اسرائیلی: موساد از «ایران اینترنشنال» برای جنگ اطلاعاتی استفاده می‌کند

کد خبر: 1169474

باراک راوید، خبرنگار معروف صهیونیست در واکنش به نحوه پوشش اخبار مذاکرات وین توسط شبکه سعودی موسوم به «ایران اینترنشنال»، اذعان کرد موساد به‌طور منظم از این رسانه برای جنگ اطلاعاتی خود استفاده می‌کند.

خبرنگار اسرائیلی: موساد از «ایران اینترنشنال» برای جنگ اطلاعاتی استفاده می‌کند

باراک راوید خبرنگار صهیونیست وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی «آکسیوس» در توییتی شبکه سعودی موسوم به «ایران اینترنشنال» که مواضع ضد ایرانی‌اش شناخته شده است را ابزار دست موساد خواند.

او در پاسخ به توییتی در واکنش به نحوه پوشش اخبار مربوط به مذاکرات وین توسط این شبکه معاند، اذعان کرد «موساد بطور منظم از این رسانه (ایران اینترنشنال) برای جنگ اطلاعاتی خود استفاده می‌کند».

او پیش‌تر هم به این مسئله اشاره کرده و در توییتی در خردادماه به نحوه خبررسانی این شبکه پرداخت. این خبرنگار مطرح صهیونیست در پیامی توییتری به زبان عبری نوشت: «ایران اینترنشنال» یک شبکه ایران نیست. این شبکه از ایران پخش نمی‌شود. این شبکه از لندن و با بودجه سعودی (!!!) فعالیت می‌کند و وابسته به مخالفان ایرانی بوده و گاهی نیز به عنوان خط جریان اسرائیل برای انتشار اطلاعات عمل می‌کند. رسانه‌های اسرائیلی با تشنگی گزارش‌های این شبکه را می‌بلعند و بدون اینکه این پیشینه را به اسرائیلی‌ها بدهند پخش می‌کنند. بسه دیگه».

به گزارش فارس،  رسانه‌هایی مانند ایران اینترنشنال و BBC فارسی بارها ثابت کرده‌اند که منافع ایران برایشان هیچ ارزشی ندارد و صرفا مجری سیاست‌های ابلاغی دربار انگلیس و خاندان سعودی هستند. واقعیتی که «فرداد فرحزاد» سردبیر ایران اینترنشنال هم بارها به صراحت به آن اذعان داشته و گفته که «تنها برایش پول اهمیت دارد، نه منافع کشور».

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها