برنامه‌های وزارت نفت در صورت توافق

کد خبر: 1170348

وزیر نفت گفت: امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس توضیحاتی درباره برنامه‌های وزارت نفت در صورت توافق ارائه کردم.

برنامه‌های وزارت نفت در صورت توافق

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز (سه‌شنبه اول شهریور ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حسب درخواست ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس و همکاران وی از وزارت نفت، گزارشی از عملکرد ۱۱ ماهه وزارتخانه در حوزه‌های صادرات، سرمایه گذاری، تأمین سوخت زمستان و تابستان و نگرانی‌ها در بحث سرمایه‌گذاری‌های آتی، مسائل پتروپالایشگاه‌ها و توسعه میادین مشترک ارائه کردیم.

وزیر نفت در ادامه اظهار کرد: همچنین درباره دستاوردها و اقدامات وزارت نفت طی یکسال گذشته در شرکت‌های اصلی مانند شرکت ملی نفت و گاز و پخش و پالایش به نمایندگان مجلس گزارشی ارائه کردیم.

وی یادآور شد: در این گزارش به مباحث مربوط به صادرات، شرایط تحریم و تأثیر آن بر حوزه نفتی و فراورده‌های نفتی نیز پرداختیم. توضیحاتی هم پیرامون برنامه‌هایی وزارت نفت در صورت امضای توافق برجام ارائه شد به خصوص حسب سوالاتی که مطرح کردند، درباره برنامه‌های وزارتخانه توضیح دادیم.

اوجی تصریح کرد: همچنین درباره ظرفیت تولید نفت و گاز گزارشی به نمایندگان داده شد. براساس اقدامات انجام گرفته در بحث افزایش ظرفیت نفت باید بگویم که در حال حاضر ظرفیت تولید نفت ما به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرده است.

وزیر نفت در پایان خاطرنشان کرد: ما هر ۴-۳ ماه یکبار آمادگی داریم درباره عملکرد و دستاوردهای وزارت نفت به نمایندگان گزارش دهیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها