سخنگوی دولت: رسیدگی به مناطق روستایی اولویت دولت سیزدهم است

کد خبر: 1170733

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: رسیدگی به مناطق روستایی اولویت دولت سیزدهم است.

سخنگوی دولت: رسیدگی به مناطق روستایی اولویت دولت سیزدهم است

علی بهادری جهرمی در حاشیه سفر یک روزه به خمین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا، افزود: در همین راستا اجرای طرح های آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در دستور کار دولت است و در هفته دولت بخش زیادی از این طرح ها بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: کمک به مهاجرت معکوس و بازگشت جمعیت به شهرستانها،مناطق کم تر توسعه یافته و روستاها مهم است چرا که اقتصاد مولد و پویا در این مناطق رقم می‌خورد.

دبیر هیات دولت تصریح کرد: مسائل فرهنگی و مشکلات اقتصادی با بازگشت جمعیت به این مناطق حل می‌شود.

بهادری جهرمی ادامه داد: دولت سیزدهم در حمایت از مناطق و اقشار محروم مصمم و جدی است و سیاست‌های اصلاحی و اقتصادی دولت برای اولویت بخشی به کم درآمدها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضور تمام اعضای دولت در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف همزمان با هفته دولت ، نوآوری دولت سیزدهم است.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: وزرا با سفر به مناطق مختلف کشور بخشی از طرح‌ها را بهره برداری می‌کنند و مسائل و مشکلات را پیگیری و به دولت انتقال می دهند.

بهادری جهرمی بیان کرد: هفته دولت، هفته خدمت رسانی است و سفر وزرا در استمرار سفر رئیس جمهور به ۳۱ استان است.

وی ادامه داد: اعضای هیات دولت داوطلب سفر به ۲ استان در این هفته شدند و ۶۲ سفر از سوی وزرا در این هفته انجام می شود.

بهادری جهرمی گفت: وزرا با نگاه‌های مختلف و برای شنیدن صدای مردم به مناطق مختلف سفر می کنند.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: خمین در قلب ایرانی‌ها جا دارد و در نگاه مردم جهان شناخته شده است چرا که مزین به نام امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به اینکه خمین معروف به شهر یک‌هزار شهید است، گفت: با حضور در گلزار شهدای این شهرستان از غیرت، شجاعت و فداکاری مردم این خطه در تقدیم این شمار شهدا برای ایستادگی، مقاومت ،حفظ آرمان‌ها و استقلال کشور خجالت زده شدیم.

بهادری جهرمی افزود: مردم خمین شایسته خدمت رسانی هستند و مسئولان استان و شهرستان همدلانه پیگیر توسعه، عمران و آبادانی این منطقه به ویژه توسعه اقتصادی که با خشکسالی و کم آبی اقتصاد کشاورزی دچار اخلال شده، هستند.

وی اظهار داشت: توسعه اقتصاد کشاورزی خمین با اصلاح الگوی کشت و اصلاح آبیاری حمایت می‌شود و در حوزه صنعتی مشاغل جایگزین تامین می‌شود.

بهادری جهرمی گفت: مسائل این شهرستان با سرعت بیشتری در دولت سیزدهم پیگیری می‌شود.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در دومین روز از هفته دولت در سفر یک روزه زادگاه امام راحل، با حضور در گلزار شهدای خمین با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کرد.

افتتاح خوابگاه دانشجویان دختر دانشکده علوم پزشکی، افتتاح لوله گذاری آبیاری تیپ در روستای ورچه و بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (ره) از برنامه‌های بهادری جهرمی در خمین است.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها