واکنش نمایندگان مجلس به اوضاع عراق

کد خبر: 1171733

سید محمدرضا میرتاج الدینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( سه شنبه) مجلس، بیان کرد: بخشی از تاثیر نقش ولایت فقیه و مرجعیت را در خواباندن اغتشاش و شورشی که در عراق صورت گرفت و زائران اربعین را نگران کرد امروز دیدیم که چگونه فتوای مرجعیت باعث خاموش شدن ناآرامی های عراق و بازگشایی مرز مهران شد.

واکنش نمایندگان مجلس به اوضاع عراق

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ عاملی نمی تواند ملت ایران و عراق را از هم جدا کند.

میر تاج الدینی

سید محمدرضا میرتاج الدینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( سه شنبه) مجلس، بیان کرد: بخشی از تاثیر نقش ولایت فقیه و مرجعیت را  در خواباندن اغتشاش و شورشی که در عراق صورت گرفت و زائران اربعین را نگران کرد امروز دیدیم که چگونه فتوای مرجعیت باعث خاموش شدن ناآرامی های عراق و بازگشایی مرز مهران شد.

وی در ادامه اظهار کرد: ملت دوست و برادر، عراق را دعوت به آرامش می کنیم و پیشاپیش از میزبانی آن ها نسبت به زائرین اربعین تشکر کرده و هیچ عاملی نمی تواند ملت ایران و عراق را از هم جدا کند چراکه امام حسین (ع) ما را گرد هم آورده است.همچنین از تمام کسانی که باعث ایجاد آرامش در عراق شدند قدردانی می کنیم.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی

سلیمی: فتنه انگلیسی‌ها با هوشیاری مرجعیت و مردم از عراق خارج شد

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات اخیر در کشور عراق تاکید کرد: فتنه انگلیسی‌ها با هوشیاری مرجعیت و مردم از عراق خارج شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه و نماینده دلیجان و محلات در جلسه نوبت عصر روز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به تحولات اخیر در کشور عراق اظهار کرد: شور و شعور وصف ناپذیر مشتاقان معارف حسینی امسال آنچنان اوج گرفت که انگلیسی‌ها به فکر فتنه در عراق افتادند؛ این فتنه با هوشیاری مرجعیت و مردم عزیز از عراق خارج شد. از شخص شخیص مرجع عالیقدر حضرت آیت الله حائری تشکر می‌کنم.

وی همچنین در تذکری درباره مذاکرات برجام با تاکید بر اینکه در مذاکرات حتماً خطوط قرمز باید رعایت شود، گفت: خطوط قرمز همان‌هایی است که مقام معظم رهبری اعلام کردند و آقای رئیس جمهوری نیز دیروز در کنفرانس خبری خود به آن اشاره کردند؛ تضمین، راستی آزمایی، انتفاع اقتصادی و مسائل پادمانی از جمله مسائلی است که باید حتماً حل شود و هرگونه مذاکره‌ای بدون توجه به این مسائل مورد تأیید نیست.

غضنفرآبادی

غضنفرآبادی: اقدام آیت الله حائری توطئه های بزرگی را خاموش کرد

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اقدام آیت الله حائری را اقدام بزرگ در تاریخ شیعه توصیف کرد و گفت که با این اقدام توطئه های بزرگی را خاموش کرد.

به گزارش ایسنا، موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) گفت: از اقدام شجاعانه و بزرگوارانه و کم نظیر حضرت آیت الله حائری در طول تاریخ باید یاد و تقدیر و تشکر کنیم که فرمودند مقلدین من از آیت الله العظمی خامنه ای تبعیت کنند و این یک اقدام بزرگ در تاریخ شیعه بوده است.

وی ادامه داد: البته در این خصوص مواردی اتفاق افتاده اما در این برهه زمانی این زهد و بزرگواری و آقایی این مرجع بزرگ را می رساند که توطئه های بزرگی را با این اقدام خاموش کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها