مخبر: موکب‌های نهادهای انقلابی در ایام بازگشت زوار فعال خواهند بود

کد خبر: 1173581

معاون اول رئیس جمهور گفت: موکب‌های مربوط به نهادهای انقلابی در ایام برگشت زائرین نیز فعالیت خواهند داشت تا خدمات رسانی و پذیرایی از زوار ادامه داشته باشد.

مخبر: موکب‌های نهادهای انقلابی در ایام بازگشت زوار فعال خواهند بود

محمد مخبر بعدازظهر امروز (پنجشنبه) پس از بازدید از پایانه مرزی مهران، در مرکز مانیتورینگ اربعین شهر مهران حضور یافت و از امکانات این مرکز برای کنترل، نظارت و وحدت فرماندهی ترددها مطلع شد.

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه این بازدید بر لزوم حمایت از موکب‌ها برای پذیرایی هر چه بهتر از زائرین تاکید و خواستار خدمات رسانی مطلوب در حوزه مسائل بهداشتی و درمانی به زوار شد.

وی همچنین ضمن قدردانی از رسانه‌ها و بخصوص صدا و سیما بخاطر پوشش اخبار مرتبط با پایانه‌های مرزی و تردد زائران، بر استمرار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دقیق و بهنگام در خصوص مراسم اربعین و مدیریت زمان سفر به مردم تاکید کرد.

مخبر از پیگیری برای رفع محدودیت تردد اتباع غیرایرانی از پایانه‌های مرزی ایران برای ورود به عراق خبر داد و تاکید کرد که موکب‌های مربوط به نهادهای انقلابی در ایام برگشت زائرین نیز فعالیت خواهند داشت تا خدمات رسانی و پذیرایی از زائران ادامه داشته باشد.

استاندار ایلام هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نقایص و کمبودهایی که زوار با آن مواجه هستند ارائه داد که معاون اول رئیس جمهور دستورات لازم را برای رفع کاستی‌ها و تسهیل در تردد زائران صادر کرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها