اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با «فردا»:

باید جوان‌های فریب‌خورده را توجیه کرد

کد خبر: 1178301

اسماعیل کوثری گفت: همه کسانی که دلشان برای مملکت، اسلام و نظام می‌سوزد باید جوان‌های فریب‌خورده را توجیه کنند.

باید جوان‌های فریب‌خورده را توجیه کرد

گروه سیاست سایت فردا: پس از سخنان رهبر انقلاب انتظار می‌رود همه گروه‌ها و احزاب سیاسی و حتی هنرمندان و ورزشکاران همه مردم به آرامش و ضرورت حفظ امنیت دعوت کنند تا هم دیگر شاهد بروز ناامنی در جامعه نباشیم و هم بتوان در فضایی مملو از آرامش مطالبات مردم پیگیری شود.

اسماعیل کوثری، نماینده مجلس، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «با درور به ارواح پاک شهدا به خصوص شهدای امنیت. مقام معظم رهبری تحلیلی دقیق و عمیق ارائه دادند. ایشان فرمودند در عین حال که فوت خانم مهسا امینی دل‌ها را به درد آورد اما استکبار جهانی و به ویژه آمریکا و صهیونیست‌ها از این موضوع سوءاستفاده کردند تا در کشور ناامنی ایجاد کنند. نکته رهبر معظم انقلاب کاملا درست است زیرا صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در همه سال‌ها از استقامت نظام و ملت ایران لطمات مهمی خورده‌اند و بی‌آبرو شده‌اند و حالا می‌خواهند به نوعی و به خیال خود نظام را تضعیف کنند».

او ادامه داد: «مشخص است که اتفاقات اخیر توسط استکبار جهانی و به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه، تجزیه‌طلب‌ها، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها هدایت شد که متأسفانه تعدادی از نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه هم در راستای تحقق امنیت به شهادت رسیدند».

این نماینده مجلس همچنین مطر کرد: «همه کسانی که دلشان برای مملکت، اسلام و نظام می‌سوزد باید جوان‌های فریب‌خورده را توجیه کنند. برخی جوان‌ها از سر هیجان فریب القائات استبکار را خوردند که باید آنها را توجیه که بتوانند بر احساساتشان غلبه کنند. واقعیت این است که در فضای مجازی و ماهواره برخی جریان‌ها ذهن جوان‌ها را متأثر از خود می‌کنند که همه دلسوزان وظیفه دارند در برابر این هجمه‌ها جهاد تبیین کنند».

کوثری در پایان گفت: «اکنون همه نخبگان سیاسی، هنرمندان و ورزشکاران وظیفه دارند از نفوذ کلامشان برای اقتدار نظام و کشور موضع بگیرند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها