در گفتگو با فردا مطرح شد؛

استارت شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس آینده

کد خبر: 1178462

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: با توجه به شرایط موجود پیش بینی می کنم انتخابات سال آینده پرشور باشد.

استارت شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس آینده

گروه سیاسی فردا: گرچه تا انتخابات مجلس دوازدهم قریب به 16 ماه زمان باقی است اما گروه ها و جریان های سیاسی مختلف از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای حضور پرقدرت در این رقابت سیاسی هستند.

حبیب‌الله بور بور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره جدیدترین اخبار از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس یازدهم تدابیر خوبی اندیشید و موفق هم بود، حالا برای انتخابات مجلس آینده استارت زده و تشکیلات مرکزی، استانی و شهرستانی اش را هم فعال کرده است.

وی درباره رایزنی با سایر مجموعه های اصولگرا همچون جبهه پایداری افزود: تا انتخابات زمان داریم ولی صلاح در آن است که همه با هم وحدت و یک لیست سراسری را حمایت کنند، اگر سلایق مختلف متفرق شوند با توجه به شرایط موجود معلوم نیست نتیجه انتخابات چه طور شود.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره بی انگیزگی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات پیش رو گفت: معلوم نیست در واقعیت این طور باشد. اصلاح طلبان هر وقت تشخیص دهند می توانند در انتخابات پیروز شوند حضور پیدا می کنند و نتیجه را نیز برآمده از خواست مردم می دانند اما اگر حس کنند شکست می خورند با فرار به جلو سعی می کنند خرابکاری هایشان را بپوشانند.

بور بور درباره میزان مشارکت در انتخابات 1402 اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود پیش بینی می کنم انتخابات سال آینده پرشور باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها