کوثری: اغتشاشگران باید هزینه رفتارهای خود را پرداخت کنند

کد خبر: 1178805

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضائی دیگر باید قاطعانه با اغتشاشگران برخورد کنند و اجازه ندهند آنها بیش از این امنیت و آسایش مردم را برهم بزنند.

کوثری: اغتشاشگران باید هزینه رفتارهای خود را پرداخت کنند

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر در کشور گفت: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضائی دیگر باید قاطعانه با اغتشاشگران برخورد کنند و اجازه ندهند که آنها بیش از این امنیت و آسایش مردم را برهم بزنند. به هیچ وجه نمی‌توان بر روی شعارهای ساختارشکنانه و رفتارهای خشن اغتشاشگران نام مطالبه عمومی نهاد، چرا که آنها دیگر با کارهایش آسایش و امنیت مردم را به خطر انداختند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: وقتی در میان افراد دستگیر شده عناصر سلطنت‌طلب و ضدانقلاب مشاهده می‌شوند، نشان‌دهنده این مسئله است که این آشوبگران به دنبال حل معضلات و مشکلات مردم نیستند. اگر در روزهای ابتدای ناآرامی‌ها گفته می‌شد که برخی بر اثر هیجان وارد میدان شده‌اند، اما امروز و پس از هشدارهای متعدد مسئولان مبنی بر اینکه افراد فریب اغتشاشگران را نخورند، دیگر عذری باقی نمانده است.

وی افزود: اگر تجمعی برای اعلام اعتراض بخواهد شکل بگیرد باید با مجوز قانونی و به صورت آرام باشد، نه اینکه بدون مجوز و با ایجاد اغتشاش، درگیری و ناامنی همراه باشد. باید عوامل اغتشاش دستگیر و به قوه قضائیه تحویل داده شوند و قوه قضائیه نیز باید اشد مجازات را برای این قبیل افراد درنظر بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید محرومیت از امتیازات اجتماعی برای اغتشاشگران درنظر گرفته شود تا از این طریق هزینه سنگین رفتارهای خود را پرداخت کنند و فکر نکند که دست به هر کاری بزند کسی کاری به او ندارد.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها