سردار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه خودکفا شده است

کد خبر: 1179264

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت ایران را با هیچ موضوعی عوض نمی‌کنیم و هر کسی بخواهد خدشه‌ای به امنیت ما وارد کند با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

سردار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه خودکفا شده است

همزمان با فرارسیدن روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وابستگان نظامی سفارتخانه‌های مقیم تهران با علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران دیدار کردند.

در این دیدار سردار تنگسیری ضمن عرض خوشامدگویی و آرزوی سلامتی و موفقیت برای اعضای وابسته نظامی سفارتخانه‌های مقیم تهران اظهار داشت: امروز به همت مجاهدت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه و اعمال اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات و امنیت مطلوبی در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «نادر مهدوی» و سرداران شهید همراهش گفت: سردار شهید مهدوی و همرزمانش با مظلومیت و برای دفاع از وطن به شهادت رسیدند و کاری که این شهید والامقام و همرزمانش در ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ هجری شمسی انجام دادند بسیار قابل تجلیل و تکریم است؛ چرا که با مقاومت و اقتدار در مقابل هجوم مذبوحانه دولت تروریست‌پرور آمریکا ایستادند و هیمنه پوشالی ارتش آمریکا را تحقیر و خرد کردند.

سردار تنگسیری با اشاره به پیام همیشگی جمهوری اسلامی مبنی بر برقراری صلح و دوستی متقابل میان کشورها ابراز کرد: شروع به حمله و هجوم هیچ‌گاه در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران جایی نداشته و همیشه جمهوری اسلامی صلح و دوستی با ملت‌ها و دولت‌های همسایه را در دستور راهبردی خود داشته است؛ ولی اگر کسی بخواهد از این رویه دوستی و برادری سوءاستفاده کند با همان رویه و همان سطح با او برخورد می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امنیت ایران را با هیچ موضوعی عوض نمی‌کنیم، تأکید کرد: هر کس بخواهد خدشه‌ای به امنیت ما وارد کند با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

سردار تنگسیری با تبیین موضوع خودکفایی و خود اتکایی جمهوری اسلامی در تأمین تجهیزات نظامی، با تربیت نیروهای جوان متعهد و دانشمند گفت: همه تجهیزات مورد نیاز مأموریت‌های نظامی توسط همین جوانان دانشمند طراحی و تولید می‌شوند به گونه‌ای که اصلاً نیازی به واردکننده خارجی نداریم و کاملاً در این حوزه مستقل هستیم.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها