تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کد خبر: 1179489

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان  به مسئولان اجرایی کشور

احمد امیرآبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

منصور آرامی نماینده بندرعباس به وزیر راه: لزوم تسریع در تکمیل طرح حاشیه حاج آباد

محمد وحیدی نماینده بجنورد و ۲۰۰ نماینده به وزیر بهداشت: لزوم اولویت دهی طرح های عمرانی به ساخت بیمارستان در حوزه انتخابیه.

حسین گودرزی  نماینده دورود و ازنا و ۴۸ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت خرید تضمینی دام عشایر و روستائیان و مازاد دام دامپروری صنعتی با نرخ مصوب.

ادامه دارد

احمد محرم زاده نماینده اهر و ۳۴ نماینده به رئیس جمهور: لزوم برخورد قاطع با بنگاه های اقتصادی که در فتنه اخیر علیه امنیت ملی اقدام کردند.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و ۳۴ نماینده به وزرای ارتباطات، اطلاعات، دادگستری، صمت، فرهنگ و کشور: لزوم برخورد قاطع با بنگاه های اقتصادی که درفتنه اخیر علیه امنیت ملی اقدام کردند، با ۵۴ نماینده به رئیس جمهور مبنی برلزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان با توجه به تورم موجود و رسیدگی به معیشت حداقلی آنها، با ۵۹ نماینده به رئیس جمهور در خصوص ضرورت تسریع در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا، به وزیر ارتباطات درباره لزوم افزایش سرورهای پیام رسان های داخلی در شرایط کنونی.

حسین محمدصالحی نماینده فریدن و ۲۷ نماینده به وزیر کشور: لزوم برخورد قاطع با عوامل هنجارشکن.

ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و ۴۳ نماینده به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در اصلاح مشکلات اجرایی قانون رتبه بندی معلمان، با ۳۸ نماینده به وزیر علوم در خصوص لزوم اطلاع رسانی بررسی دقیق اعتراضات کنکوری های امسال.

سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده و ۵۷ نماینده به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تعیین تکلیف استخدام رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین، با ۴۹ نماینده به رئیس جمهور مبنی بر لزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان با توجه به تورم موجود و رسیدگی به معیشت حداقلی آنها، با ۴۸ نماینده به رئیس جمهور در خصوص ضرورت رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر میراث فرهنگی: لزوم حمایت از احداث مجتمع درمانی، زیارتی و اقامتی آب گرم شهر گرماب، با ۱۰ نماینده یه رئیس جمهور و وزیر کشور در خصوص ضرورت تصویب اختیارات ویژه به شهرستان های دارای فرمانداری ویژه از استانداری های مربوطه و لزوم تعیین تفاوت های فرمانداری ویژه و فرمانداری های عادی، به وزیر فرهنگ در خصوص ضرورت برنامه ریزی برای صیانت و حفظ لهجه و گویش های ریشه دار و کهن.

حسین گودرزی نماینده دورود و ۶۶ نماینده به رئیس جمهور: ضرورت حذف شرط ارائه سند مسکن برای پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستائیان در ابلاغیه هیات وزیران.

نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و ۴۵ نماینده به وزیر صمت: لزوم اصلاح ایرادات اساسی روش کنترل قیمت تولید کنند و قیمت مصرف کننده کالاها که توسط سازمان حمایت الزامی شده است.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر راه: ضرورت شکستن انحصار در پروازهای مقصد سوریه، به رئیس جمهور در خصوص ضرورت پرداخت کسورات بازنشستگان

رسول فرخی نماینده لاهیجان و ۴۱ نماینده به رئیس جمهور: ضرورت بازنگری و تسهیل شرایط اعطای وام ساخت مسکن روستایی، به وزیر آموزش در خصوص ضرورت شفافیت اطلاع رسانی به موقع برای کنکور سال جاری.

جعفرقادری نماینده شیراز و ۴۶ نماینده به وزیر ارتباطات: ضرورت حل مشکل رومینگ خارجی برخی از تلفن های همراه، به رئیس جمهور در خصوص لزوم تسریع در اصلاحیه مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر تفاوت قیمت خرید برق از مولدهای نو و کارکرده.

مهدی طغیانی نماینده اصفهان و ۴۴ نماینده به وزیر ورزش: لزوم توجه به رشته های پر طرفدار ورزشی غیر فوتبالی از جمله تکواندو.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و ۵۴ نماینده به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در تامین معلم برای شروع درس در کلاس های بدون معلم مدارس، به وزیر آموش درباره ضرورت نظارت بر شهریه دریافتی مدارس غیر انتفاعی.

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت جبران خسارات وارده بر کشاورزان و نخلداران ناشی از سیل اخیر.

صدیف بدری نماینده اردبیل به وزرای اقتصاد، جهاد و صمت: لزوم اقدام فوری برای حل مشکل کمیت و کیفیت نان در کشور به خصوص در استان اردبیل.

عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر بهداشت: لزوم پرداخت به موقع حقوق رانندگان شبکه بهداشت بروجرد.

احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی و ۲۴ نماینده به وزیر ارتباطات: ضرورت احداث شبکه فیبر نوری در شرق و روستاهای بندرانزلی.

فتح الله توسلی نماینده بهار به وزیر راه: لزوم توجه به زیرساخت های مناطق محروم از جمله حوزه انتخابیه در زمینه راه های اصلی و راه آهن.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۱۹ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع و تبدیل در وضعیت ایثارگران و منابع طبیعی استان اصفهان.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها