واکنش یک نماینده به اظهارات ماکرون/ پاسخ ایران پشیمان کننده خواهد بود

کد خبر: 1180056

نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: اروپایی ها اقدامات مداخله جویانه ای در امور ایران را شروع کرده اند که حتما پاسخ پشیمان کننده کشورمان را دریافت خواهند کرد.

واکنش یک نماینده به اظهارات ماکرون/ پاسخ ایران پشیمان کننده خواهد بود

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات مقامات اروپایی مانند رییس جمهور فرانسه و مسئول سیاست خارجی این اتحادیه نسبت به حوادث اخیر کشورمان، گفت: اروپایی ها شکست های مفتضحانه ای در عرصه های سیاسی، بین المللی و منطقه ای را طی چند وقت گذشته تجربه کرده اند لذا پشتیبانی و حمایت آنان از عوامل ایجاد آشوب و ناآرامی در کشورمان از جمله این موارد است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اروپایی ها اقدامات مداخله جویانه ای در امور ایران را شروع کرده اند که حتما پاسخ پشیمان کننده را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها هنوز به شعور سیاسی دست نیافته اند که نباید در امور داخلی ملت های مستقل و آزاده دخالت کنند، ادامه داد: البته باید یادآور شد صدور ارزش های انقلاب اسلامی ملت ایران خیلی از منافع آنان در کشورهایی که سالها تحت سیطره فرانسه، انگلیس و آلمان و غیره بوده را از بین برده لذا امروزه مداخله را برای خودشان طبیعی می دانند اما باید بدانند پشیمان خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اروپایی ها امروزه درگیر مشکلات زیادی هستند و مردم این کشورها دچار عقب ماندگی های اقتصادی شده اند لذا به نظر می رسد مقامات این کشورها باید برای گرم کردن خودشان به دنبال جمع کردن هیزم باشند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اروپایی ها بدانند جمهوری اسلامی ایران امروزه به درجه ای از ثبات و پایداری رسیده که اقدامات سطحی آنان نمی تواند خدشه ای در ظرفیت ها و توانمندی ها و همچنین بنای مستحکم نظام اسلامی وارد نخواهد کرد./

خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها