عباس‌زاده : تجمع برلین تجمع مزدورانی بود که قصد تجزیه ایران را داشتند

کد خبر: 1181609

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در تجمعات برلین غربی‌ها تمام زورشان را زدند تمام ایرانیان خارج از کشور را علیه کشورشان بسیج کنند که با شکست مواجه شدند و حتی به شعار، نماد و پرچم‌های این افراد هم نگاه کنید هیچ کدام دلسوزانه برای ایران نبود.

عباس‌زاده : تجمع برلین تجمع مزدورانی بود که قصد تجزیه ایران را داشتند

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تجمع ضدایرانی برلین، اظهار داشت: اساس اعتراض در همه جا مورد قبول است و کسی نیز خلاف این مورد نظری ندارد اما شاهد هستیم که کشورهایی که مخالف ما و دشمنان ما به حساب می‌آیند از این موضوع در حال بهره‌برداری هستند.

وی افزود: آمریکا یک کشور متخاصم علیه ایران است، یعنی سالانه در کنگره بودجه‌هایی علیه ایران و براندازی به تصویب می‌رسانند، همچنین اروپا نیز هم‌پای آمریکاست و تحت سلطه استکبار جهانی است. غرب قبل از انقلاب از دیکتاتوری پهلوی حمایت می‌کرد؛ زیرا برای آن‌ها منفعت داشت، اما بعد از انقلاب از مردم ایران عصبانی شدند چون دستشان از ثروت ایران کوتاه شد ازاین‌رو دست به هرکاری می‌زنند تا بتوانند از ملت ایران انتقام بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ازاین‌رو آمریکا و اروپا از کسانی که دستشان به خون ملت ایران آغشته است به‌عنوان ابزار در جهت اهداف خودشان استفاده می‌کنند. اگر دشمنان ما دلشان برای مردم ایران می‌سوزد و در حال اشک ریختن برای ملت ایران هستند چرا مقابل این حرکت تحریم‌هایی را وضع می‌کنند و چرا اجازه ورود دارو به کشور را نمی‌دهند؟ کاملاً روشن است چون با ایران مشکل دارند.

عباس‌زاده تصریح کرد: دشمن دنبال نقص یا اعتراض در کشور است تا از آن در جهت اهداف خود استفاده کند اگر مسئولان یک مسیر و راهی برای نشان دادن اعتراضات ترسیم می‌کردند نه اعتراض به‌حق مردم به حاشیه و انحراف می‌رفت و نه دشمنان از آن سوءاستفاده می‌کردند.

وی بیان داشت: در تجمعات برلین اگر مشاهده کنید غربی‌ها تمام زورشان را زدند تمام ایرانیان خارج از کشور را علیه کشورشان بسیج کنند که با شکست مواجه شدند و حتی به شعار، نماد و پرچم‌های این افراد در تجمع برلین هم نگاه کنید هیچ کدام دلسوزانه برای ملت ایران نبود؛ زیرا اگر این افراد دلسوز مردم ایران بودند اعتراض خود را علیه تحریم‌های ظالمانه فریاد می‌زدند پس این اجتماع، اجتماع ملت ایران نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: دشمنان در این 43 سال همواره دنبال براندازی بودند و با هر بهانه‌ای قصد پیاده کردن نقشه خود را دارند اکنون هم از این اعتراض پیش‌آمده به‌دنبال تحقق این مورد هستند ولی باز به در بسته خوردند و تمام آرزوهای‌شان نقش بر آب شد.

عباس‌زاده در پایان گفت: هیچ ایرانی موافق به خطر افتادن امنیت ملی کشورش نیست و تمامیت ارضی را خط قرمز خود می‌داند و اجازه نمی‌دهد که کشورش دچار هرج‌ومرج یا تجزیه شود و تجمع برلین هم تجمع ایرانیان نبود بلکه تجمع مزدورانی بود که قصد تجزیه ایران را داشتند که این مورد را قطعاً در خواب خواهند دید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها