واکنش کنعانی به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

کد خبر: 1182331

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: تجربه نشان داده، دشمنان جایی که سیاست‌هایشان کارساز نباشد، اقدام تروریستی را انتخاب می‌کنند.

واکنش کنعانی به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، نوشت: ایران قوی، آرام و یکپارچه خواسته آنان نیست، اما تحقق آرزوهای شوم خود را هرگز نمی‌بینند

وی افزود: حمله تروریستی به زائران شاه چراغ، شلیک به ایران و تن به تن ایرانیان است. تجربه نشان داده جایی که سیاست‌هایشان کارساز نباشد، اقدام تروریستی را انتخاب می‌کنند. تروریست‌هایی به خط شدند، که نه حرم امن می‌شناسند و نه زن و کودک!

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: نتیجه دهه‌ها سیاست آمریکا و متحدانش در منطقه، ویرانی و مرگ میلیون‌ها انسان بود و در ۴۰ روز اخیر نیز در پس اظهارات به ظاهر بشردوستانه، دقیقاً همین صحنه‌های خشونت و به خاک و خون کشیدن مردم ایران را می‌خواستند.

وی افزود: همانانی که تروریسم را به خوب و بد تقسیم کردند! خشونت را نیز به خوب و بد تقسیم می‌کنند و با تمام توان خویش، هم از خشونت و هم از ترور علیه مردم ایران حمایت می‌کنند.

کنعانی در پایان تصریح کرد: ایران قوی، آرام و یکپارچه خواسته آنان نیست، اما تحقق آرزوهای شوم خود را هرگز نمی‌بینند. نمی‌گذاریم که ببینند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها