سردار نقدی: تحمل صعود ایران برای آمریکا غیر ممکن است

کد خبر: 1183876

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهان استکبار با تمام قوت یک جنگ تحمیلی بزرگ را علیه ما آغاز کرده اما در مقابل جمهوری اسلامی شکست خوردند و این را مدیون بسیجیان هستیم.

سردار نقدی: تحمل صعود ایران برای آمریکا غیر ممکن است

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در همایش ایران قوی با اشاره به وقایع اخیر کشور اظهار داشت: شوخی نیست که جهان استکبار با تمام قوت یک جنگ تحمیلی بزرگ را علیه ما آغاز کرده و ستاد بزرگی را تشکیل داده‌اند.

وی ادامه داد: در واقع تمام گروه‌های جاسوسی و خرابکاری که آموزش داده بودند را به میدان آوردند و از تمام رسانه‌های خودشان استفاده کردند در حدی که رسانه‌ها به قرارگاه جنگی تبدیل شدند و البته آن‌ها را به رسوایی کشاندند.

پیروزی جمهوری اسلامی به کمک بسیجیان

 نقدی با بیان اینکه از تمام اموالی که می‌توانستند در این زمینه خرج کنند و تمام ظرفیت سیاسی و دیپلماسی خود استفاده کردند، گفت: پی در پی رهبران کشورهای غربی آمدند و رسما در تریبون‌های رسمی اعلام جنگ کردند و اعلام حمایت از آتش زنندگان مراکز تجاری، بانک‌ها و مراکز عمومی، جهان را عزاخانه کردند.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برخی از مسؤولان‌ آنها به مراتب موضع‌گیری کردند تا ملت ما را همراه خودشان کنند و این در حالی است که در مقابل جمهوری اسلامی شکست خوردند و این را مدیون همین بسیجیان هستیم.

اوج پیشرفت ایران در زمان تحریم‌ها

وی ادامه داد: در تهران بزرگ که این روزها مشغول بودند، با تعداد اندک‌شان سعی داشتند اوضاع را با آتش زدن سطل آشغال و سایر اقدامات به خشونت بکشند اما بسیجیان با گذشت و صبر از آن گذر کردند که حتی یک نفر از آن‌ها هم کشته نشد اما ۵ نفر از بسیجیان کشته شدند و در استراتژی خود شکست خوردند.

نقدی عنوان کرد: آن‌ها در گفت‌وگوها و مذاکرات شکست خوردند و دیدند ایرانی که به شدت تحریم و محاصره کرده بودند در حال اوج گرفتن و پیشرفت است، با اینکه در دولت قبل تلاش کردند عناصر هم‌فکر خود را بیاورند و برخی بنیادهای اقتصادی را متزلزل کنند و مسیرها را ببندند اما در این دولت مسیرها در حال باز شدن است.

تحمل صعود ایران برای آمریکا غیر ممکن است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای دنیا معترض هستند که اگر ایران می‌تواند آزاد باشد ما چرا آزاد نباشیم، افزود: آمریکایی که در این ۴۴ سال انقلاب همیشه رو به نزول بوده است، امروز می‌بیند که انقلاب اسلامی در معیارهای مختلف صعود داشته و این برایشان سنگین است.

وی تصریح کرد: این اتفاق هم وقتی رخ داد که ما را تحریم کرده بودند، چنین قدرتی که می‌تواند در تحریم و سختی‌ها اینطور پیشرفت کند و پدافند هوایی‌اش برد ۳۰۰ کیلومتری دارد، برای آن‌ها غیرقابل قبول است.

تلاش بی‌ثمر آمریکا در منطقه

نقدی گفت: پیشرفت های ما در بخش‌های مختلف نظیر صنایع الکترونیک، ابزارسازی، نانوتکنولوژی، نظامی، پزشکی و... در زمانه تحریم بی‌نظیر است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش‌های بی‌ثمر آمریکا در منطقه بیان داشت: چندین سال است که می‌خواهد حماس منحل شود اما نمی‌شود، ۱۰ سال است که می‌خواهد بشار اسد برود اما نمی‌رود،‌ ۶ سال است که می‌خواهد عربستان در یمن به قدرت برسد اما نمی‌رسد، ۴۴ سال است که می‌خواهد جمهوری اسلامی نباشد اما با قدرت ادامه می‌دهد.

ثمره بصیرت ملت ایران

وی خاطرنشان کرد: این‌ها همه ثمره بصیرت ملت ما است که با وجود تمام مشکلاتی که داشتند، ایستادند و از ارزش‌های خودشان کوتاه نیامدند.

نقدی اظهار داشت: در همین روزهای اخیر ببینید که چندین تجمع میلیونی تشکیل شد و فردا هم می‌بینید که میلیون‌ها نفر از مردم ما به خیابان می‌آیند و از جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

رفع مشکلات با پایبندی به خداوند و ولایت

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بیشتر از چند ماه نمی‌گذرد که روسیه فقط در بخش انرژی آن‌ها را تحریم کرده اما بروید پلاکاردهای مردم را در خیابان‌های لندن ببینید که می‌گویند ما فقیریم و ما را فدای سیاست نکنید و می‌خواهند با هیزم خود را گرم کنند؛ آن هم وقتی که تنها توسط یک کشور و در یک موضوع تحریم شدند، نه مثل ما که در همه ابعاد و حتی برای داروهای مخصوص تحریم شدیم.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در جنگ روانی دشمن، تصریح کرد: این از وعده‌های الهی است که پیروزی از آن ما است؛ اگر همینطور پای عهد خود با خداوند بمانیم و ولایت مدار باشیم، امید داریم که مشکلات اقتصادی هم برطرف می‌شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها