نمایندگان مجلس به جام جهانی فوتبال اعزام می شوند؟

کد خبر: 1184515

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این کمیسیون برنامه‌ای برای اعزام نماینده همراه تیم ملی به مسابقات جام‌ جهانی فوتبال در قطر ندارد.

نمایندگان مجلس به جام جهانی فوتبال اعزام می شوند؟

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس برنامه‌ای برای اعزام نماینده به همراه تیم ملی به مسابقات جهام جهانی فوتبال در قطر ندارد.

وی افزود: این کار در دوره‌های قبل در راستای نظارت بر انجام امور به ویژه در حوزه فرهنگی انجام می‌شد که در این دوره ما ضرورتی برای این کار نمی‌بینیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: برنامه و نظر ما بر این است که وزارت ورزش در جریان سفر تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی کار نظارتی در این حوزه را انجام خواهد داد و الزامی برای اعزام نماینده به مسابقات جام‌جهانی برای این منظور وجود ندارد.

راستینه خاطرنشان کرد: البته اینکه نماینده‌ای با هزینه شخصی خود به جام‌جهانی برود، به این معنا نیست که نماینده مجلس از طرف کمیسیون فرهنگی مجلس اعزام شده، بلکه همانند هر مسافر و گردشگری برای تماشای مسابقات به قطر سفر کرده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ممکن است مأموریت از جانب هیأت‌رئیسه در نظر گرفته شود که این موضوع خارج از اختیار و برنامه کمیسیون فرهنگی است، اما تاکنون چنین مأموریتی هم در کار نبوده است.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها