موضع ضد میهنی هم‌میهن/ اصلاح‌طلبان مخالف بازگشت آرامش‌اند؟

کد خبر: 1184575

پرسش اینجاست روزنامه هم‌میهن که خود را داعیه‌دار تغییر از مسیر اصلاح‌طلبی و فعالیت مدنی جلوه می‌دهد بر اساس چه الگوی سیاسی معتقد است که تغییرات و اصلاحات به آرامش در کشور نیازی ندارد؟

موضع ضد میهنی هم‌میهن/ اصلاح‌طلبان مخالف بازگشت آرامش‌اند؟

گروه سیاست سایت فردا: رئیس مجلس روز گذشته ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر امنیت در کشور به‌صورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آغاز شود. این سخن اما به مذاق مدعیان اصلاح‌طلبی و نیروهای بحران‌زی خوش نیامده است. در این بین روزنامه هم‌میهن بدون هیچگونه استدلال روشنی مدعی شده که اجرای این هدف نیازمند آرامش نیست.

پرسش اینجاست که این روزنامه که خود را داعیه‌دار تغییر از مسیر اصلاح‌طلبی و فعالیت مدنی جلوه می‌دهد بر اساس چه الگوی سیاسی معتقد است که تغییرات و اصلاحات به آرامش در کشور نیازی ندارد؟ مگر اصلاح‌طلبان ضدخشونت و ناآرامی نبودند؟

طرفه آنکه برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب معتقدند که اصولگرایان با مواضعشان، معترضین و آشوبگران را عصبانی می‌کنند. حال کجای مواضع محمدباقر قالیباف که از ضرورت بازگشت آرامش به کشور برای ایجاد بستر مناسبِ تغییرات سخن گفته موجب تحریک آشوبگران خواهد بود؟

بر این اساس می‌توان تحلیل کرد که برخی گروههای به‌ظاهر اصلاح‌طلب در مسیر و اهدافشان با برهم‌زنندگان امنیت کشور همپوشانی دارند وگرنه کدام دلسوز کشور و طرفدار خیر عمومی علیه بازگشت آرامش به کشور گارد می‌گیرد؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها