توصیه قادری به مردم درباره نوسانات بازار ارز/ از خرید هیجانی خودداری کنید

کد خبر: 1184620

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به نوسانات و افزایش نرخ ارز در کشور، گفت: باید تمام تلاشمان را کنیم تا نقدینگی به سمت تولید برود و به سمت زمین، املاک، ارز و مستغلات هدایت نشود.

توصیه قادری به مردم درباره نوسانات بازار ارز/ از خرید هیجانی خودداری کنید

جعفر قادری با اشاره به نوسانات و افزایش نرخ ارز در کشور با بیان اینکه نگرانی نسبت به افزایش قیمت کالا‌ها وجود دارد چرا که به طبع افزایش نرخ ارز، بر قیمت کالا‌ها نیز افزوده می‌شود، اظهار داشت: البته قیمت کالا‌هایی که در کشور تولید می‌شود باید نرخ آن‌ها کنترل و مدیریت شود و نباید تغییرات نرخ ارز بهانه‌ای برای افزایش قیمت تولیدات و کالا‌های داخلی در کشور شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمام تلاشمان را کنیم تا نقدینگی به سمت تولید برود و به سمت زمین، املاک، ارز و مستغلات هدایت نشود.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اینکه ارز جذابیت بیشتری دارد لذا با کمک دولت بایستی جلوی افزایش نرخ ارز گرفته و کنترل شود، و این اطمینان را به مردم بدهیم که از خرید هیجانی خودداری کنند.

 قادری در پاسخ به این سوال که برجام به نتیجه نرسیده و با توجه به شرایط حاکم، پیشنهاد شما بعنوان نماینده مجلس به دولت برای کنترل بازار چیست؟ بیان کرد: بایستی هر چه سریعتر تعاملات بیشتری با کشور‌های چین، روسیه، ترکیه، هند و کشور‌های همسایه داشته باشیم و این نگرانی‌ها و جو روانی نسبت به عدم نتیجه‌گیری در برجام وجود دارد که این جو روانی قالب می‌شود.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها