واکنش سردار شکارچی به بلوف‌زنی آمریکایی‌ها / با کوچک‌ترین خطای‌ راهبردی نابودشان می‌کنیم

کد خبر: 1184998

برخی مواقع فرماندهان دشمن یا مسئولان سیاسی کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس یا رژیم جعلی صهیونیستی بولف‌هایی می‌زنند این درحالی است که خودشان این بولف‌ها را قبول ندارند ولی برای اینکه گفته باشند و جنگ روانی در جهان ایجاد کنند گاهی اوقات حرف‌های مفت ارائه می‌کنند.

واکنش سردار شکارچی به بلوف‌زنی آمریکایی‌ها / با کوچک‌ترین خطای‌ راهبردی نابودشان می‌کنیم

 معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش ‌به بلوف‌زنی مسئولان آمریکایی، انگلیسی و رژیم جعلی صهیونیستی گفت: اینها خودشان می‌دانند که اگر خطایی راهبردی از آنها سر بزند چه بلایی سر آنها توسط جمهوری اسلامی ایران می‌آید.

سردار ابوالفضل شکارچی  با اشاره به توانمندی بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: توانمندی نیروهای مسلح سبب خنثی شدن بسیاری توطئه‌های دشمن شده است.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اراده تجاوز دشمن به ما سلب کرده است تصریح کرد: وقتی اراده تجاوز دشمن سلب می‌شود به معنای افزایش قدرت و اقتدار دفاعی است.

وی ویژگی توانمندی نیروهای مسلح ایران اسلامی را برشمرد و خاطرنشان کرد: توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نسبت به ارتش دیگر کشورها ویژگی خاصی دارد و ضمن اینکه به هیچ کشوری وابسته نیست هر آنچه که برای دفاع از کشور نیاز باشد در داخل کشور طراحی، تحقیق و تولید می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تأمین تمامی نیازهای نظامی دفاعی در داخل کشور تصریح کرد: تمامی نیازهای نیروهای مسلح در بخش‌های دریایی، فضایی، هوایی، زمینی، پدافندی، امنیت هوایی و دیگر حوزه‌ها در داخل کشور ساخته می‌شود.

سردار شکارچی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خود اتکاست تصریح کرد: علاوه این توانمندی، هر آنچه نیروهای نظامی و انتظامی در همه بخش‌ها نیاز باشد به برکت خون شهدا، عنایت خداوند متعال، امام زمان (عج) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا در داخل توسط شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی و تولید می‌شود.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح از آمادگی بالای نیروهای مسلح برای انجام مأموریت‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: آمادگی نیروهای مسلح به‌صورت مستمر در قالب رزمایش‌های مختلف کنترل، تست و ارزیابی می‌شود.

وی، آمادگی نیروهای مسلح در زمین، هوا، دریا را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: این درحالی است که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به خوبی می‌دانند و از توانمندی نیروهای مسلح ایران اسلامی مطلع هستند و یکی از عواملی که جرأت تجاوز به خودشان نمی‌دهند، توانمندی‌های بسیار بالا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این توانمندی تنها در حوزه تجهیزات، امکانات نظامی و کارکنان نیروهای مسلح نیست اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مردم پایه هستند و در صورت نیاز و ضرورت بزرگترین ارتش دنیا و یگان‌های دفاعی جهان در ایران شکل می‌گیرد چون مردم در دل نیروهای مسلح ایران قرار دارند که در 8 سال دفاع مقدس مشهود است.

سردار شکارچی یکی از نقاط قوت و منحصر به فرد نیروهای مسلح ایران را توانمندی بالا و مردمی بودن آن دانست و خاطر نشان کرد: نکته مهم دیگر، اعتقاد نیروهای مسلح است و کارکنان این نیرو با اراده و اعتقاد قوی فی سبیل الله خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروهای مسلح ایران شغل‌محور نیستند تصریح کرد: ضمن رسیدگی، حل و تأمین مسائل معیشتی و هزینه‌های کارکنان نیروهای مسلح ولی این کارکنان شغل محور نیستند درحالی که در دیگر کشورها تحت عنوان شغل در نیروهای مسلح استخدام می‌شوند در ایران لباس جهاد فی سبیل الله به تن می‌‌کنند و تکلیف محور هستند.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح کارکنان نیروهای مسلح ایران را با محور اعتقاد دینی، مذهبی و ولایت دانست و خاطر نشان کرد: این مهم، بالاترین نقطه قوت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی دشمن ستیز و دشمن‌شناس را از دیگر ویژگی نیروهای مسلح ایران ذکر کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران برای رسیدن به حوزه ایثارگری و شهادت لحظه شماری می‌کنند و مانند نیروهای آمریکا عروسک کوکی نیستند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به حوزه تجهیزاتی و امکانات نظامی پرداخت و تصریح کرد: اکنون تجهیزات و امکانات بسیار خوب و پیشرفته در نیروهای مسلح وجود دارد.

سردار شکارچی ادامه داد: ارتشی مانند آمریکا که هزینه نظامی آن 700 میلیارد دلار در سال است در مقابل نیروی مسلح‌ ایران که هزینه آن حداکثر 8 میلیارد دلار در سال نمی‌شود خواب از چشم دشمن گرفته که نشان از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است. توانمندی نیروهای مسلح ایران وابسته به اراده، اعتقاد، اخلاص، مردم‌داری روحیه جهادی، انقلابی و ولایتمداری است.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اظهار نظر برخی مسئولان آمریکایی افزود: برخی مواقع فرماندهان ارتش‌های دشمنان نظام اسلامی ایران یا مسئولان سیاسی کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس یا رژیم جعلی صهیونیستی بولف‌هایی می‌زنند این درحالی است که خودشان این بولف‌ها را قبول ندارند ولی برای اینکه گفته باشند و جنگ روانی در جهان ایجاد کنند گاهی اوقات حرف‌های مفت ارائه می‌کنند.

سردار شکارچی تأکید کرد: اینها خودشان می‌دانند که اگر خطایی راهبردی از آنها سر بزند چه بلایی سر آنها توسط جمهوری اسلامی ایران می‌آید، ارتش‌های این کشورها از تقابل با نیروهای مسلح ایران به سبب توانمندی و قدرت دفاعی وحشت دارند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها