درگیری مسلحانه مرزبانان سراوان با اشرار/ دستگیری ۲ شرور با سلاح و مهمات

کد خبر: 1185114

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران استان طی عملیاتی گسترده با اشرار مسلح درگیر شدند و پس از زمین‌گیر کردن آنان موفق شدند ۲ شرور را دستگیر و ۳ قبضه سلاح کلاش به‌همراه مقادیری مهمات و یک دستگاه خودرو را کشف و ضبط کنند.

 درگیری مسلحانه مرزبانان سراوان با اشرار/ دستگیری ۲ شرور با سلاح و مهمات

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: در راستای اجرای مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق و جلوگیری از ورود محموله سلاح و مهمات به داخل کشور، با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، اشرار و معاندین مشخص شد که دلاورمردان هنگ مرزی سراوان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران این فرماندهی طی عملیاتی گسترده با اشرار مسلح درگیر شدند و پس از زمین‌گیر کردن آنان موفق شدند دو شرور را دستگیر و سه قبضه سلاح کلاش به‌همراه مقادیری مهمات مربوطه و یک دستگاه خودرو را کشف و ضبط کنند.

سردار ملاشاهی تصریح کرد: ما همه سرباز ولایتیم و با توکل به خداوند متعال از مرزهای ایران اسلامی به‌خوبی حراست می‌کنیم و با تلاش‌های شبانه‌روزی مرزداران کشور عزیزمان، در انجام وظایف مرزداری و مرزبانی از جانمان دریغ نمی‌کنیم و تا مرزداران کشور به‌عنوان مدافعان وطن در مرزها حضور دارند جایی برای اقدامات قانون‌گریزانه وجود نخواهد داشت.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها