هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان:

به این نتیجه رسیدیم که توئیت نوباوه در راستای وظایف نمایندگی نبوده است

کد خبر: 1186667

روز گذشته بیژن نوباوه در اقدامی فرافکنانه علت شکایت رئیس مجلس از خود را قلب موضوع و ماهیت کرد تا ماجرا را شخصی جلوه دهد، این در حالی است که دلیل شکایت رئیس مجلس،‌ جعلی خواندن نامه نمایندگان مجلس از سوی نوباوه بوده است.

به این نتیجه رسیدیم که توئیت نوباوه در راستای وظایف نمایندگی نبوده است

گروه سیاست سایت فردا: روز گذشته بیژن نوباوه در اقدامی فرافکنانه علت شکایت رئیس مجلس از خود را قلب موضوع و ماهیت کرد تا ماجرا را شخصی جلوه دهد، این در حالی است که دلیل شکایت رئیس مجلس،‌ جعلی خواندن نامه نمایندگان مجلس از سوی نوباوه بوده و ارتباطی به ادعاهای شخصی وی علیه قالیباف ندارد.

بهار امسال نمایندگان مجلس در نامه‌ای خواستار «شناسایی و برخورد با طراحان و مجریان تخریب قوه مقننه» شده بودند. نوباوه در توییت خود مدعی شده بود که این نامه توسط رییس مجلس جعل شده بود در حالی که این نامه به امضای حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان رسیده بود. حالا که قرار شده نوباوه به دلیل این اتهامش در دادگاه پاسخگو باشد اما وی باز هم روایت نادرستی از علت شکایت بیان کرده است.

در این باره حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به ارائه توضیحاتی درباره بررسی شکایت قالیباف از نوباوه در این هیئت پرداخت و گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پس از انجام بررسی‌های لازم، به این نتیجه رسید که اتهاماتی که آقای نوباوه در توئیت مطرح کردند، در راستای وظایف نمایندگی نبوده است.

اصل قضیه این است که آقای نوباوه توئیتی را منتشر کرده و اتهاماتی را نسبت به آقای قالیباف نسبت داده بودند؛ در این خصوص شکایتی مطرح شد و دادگاه از هیئت استعلام کرد که آیا این اظهارات آقای نوباوه در راستای وظایف نمایندگی بوده یا نه؟

وی افزود: پیش از آنکه ما پاسخ دادگاه را بدهیم، برای فیصله دادن به این موضوع اقدام کردیم و در این راستا دوستان ما با آقای نوباوه صحبت کردند تا ماجرا تمام شود، اما به هر حال این مسأله به سرانجام خوبی نرسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها