عضو خبرگان رهبری: این میزان از مماشات در مقابل اشرار مسلح قابل قبول نیست

کد خبر: 1187208

نماینده مردم آذربایجان شرقی در خبرگان رهبری با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان و مدافعان امنیت کشور در تحولات اخیر کشور گفت: باید در مقابل این همه شرارت قاطعانه برخورد کرد و مماشات با چنین شرارت هایی به هیچ وجه قابل قبول نیست .

 عضو خبرگان رهبری: این میزان از مماشات در مقابل اشرار مسلح قابل قبول نیست

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی  بعد از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان مراغه که به مناسبت هفته بسیج در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به جریانات اخیر و شهادت بسیجیان و نیروی انتظامی به دست اشرار مسلح اظهار کرد: این حوادث نشان می‌دهد توطئه‌های دشمنان تمام ندارد و با هر ابزاری بتوانند به جمهوری اسلامی ضربه خواهند زد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از نیروهای حافظ امنیت بدون سلاح باعث بروز خسارت های جبران ناپذیری خواهد شد، گفت: باید فرماندهان و مسئولان امنیتی در این خصوص تجدیدنظر کنند و حداقل بخشی از نیروهای حافظ امنیت کف میدان را مسلح کنند والا هر روز شاهد برزو عملیات‌های تروریستی در کشور خواهیم بود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه این میزان از مماشات نیز قابل قبول نیست، افزود: تا کی باید شاهد شرارت برخی تعداد اندکی از اشرار در کشور بود، مسئولان امنیت ملی و قوه قضائیه باید از خود قاطعیت نشان دهند و به این شرارت‌ها پایان بدهند.

وی اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح ما مقتدرتر و قدرتمندتر از هر زمان دیگری است سیاست گذاران کشور به خصوص شورای امنیت ملی و قوه قضاییه باید سیاستی اتخاذ کنند و از توانایی‌های نیروهای مسلح در مقابله با اشرار و کسانی که امنیت کشور را به هم می‌زنند و بر کودک و بزرگ ما رحم نمی‌کنند استفاده کنند.

امام جمعه مراغه با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: فکر، دغدغه و آینده نگری امام راحل در تشکیل بسیج امروز علاوه بر ایران در اقصی نقاط دنیا به خصوص در کشورهای منطقه باعث شده است گروه‌های مقاومت بدون نیاز به پشتیبانی جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی با اشاره به نقش نیروی مقاومت بسیج در جنگ تحمیلی افزود: اگر بسیج و نیروهای مردمی نبود سرنوشت جنگ به شکل دیگری رقم می‌خورد و دشمن ضربات جبران ناپذیری به انقلاب نوپای مردم ایران وارد می‌کرد.

پورمحمدی تصریح کرد: اعتقاد به معاد و مبدا هستی و روحیه شهادت طلبی که در بسیج ریشه دوانده بود باعث شد جوانان و حتی نوجوانان به سمت جبهه هجوم بیاورند و دشمن بعثی را زمین‌گیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت نورانی امام عظیم الشان انقلاب اسلامی باعث تحول در جوانان شد و قلب‌های مردم را منقلب کرد و در نتیجه آن گاهی با یک اشاره ایشان جبهه‌ها مملو از رزمندگان اسلام می‌شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها