سردار زهرایی: دشمنان در حوادث اخیر شکست سختی خوردند

کد خبر: 1187460

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: همانگونه که در سیاست و نظامی قوی هستیم و به درجه‌ای رسیده‌ایم که کسی گزینه نظامی را علیه ما انتخاب نمی‌کند، باید در اقتصاد هم قوی شویم، ما در بسیاری موارد دشمن را به زانو درآورده‌ایم باید در اقتصاد هم بتوانیم که می‌توانیم.

 سردار زهرایی:  دشمنان در حوادث اخیر شکست سختی خوردند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: همانگونه که در سیاست و نظامی قوی هستیم و به درجه‌ای رسیده‌ایم که کسی گزینه نظامی را علیه ما انتخاب نمی‌کند، باید در اقتصاد هم قوی شویم، ما در بسیاری موارد دشمن را به زانو درآورده‌ایم باید در اقتصاد هم بتوانیم که می‌توانیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عصر امروز در همایش ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با اشاره به جنگ ترکیبی و فضای دروغ‌پراکنی از سوی دشمن در حوادث اخیر اظهار داشت: فریب‌خوردگان و خودفروختگان به دنبال خدشه به کیان مقدس انقلاب اسلامی بودند گرچه خیال واهی داشتند‌.

سردار محمد زهرایی اضافه کرد: دشمن با شبکه‌سازی سعی کرد برنامه‌های خود را پیش ببرد اما بعد از اینکه متوجه عدم حضور و همراهی مردم شد دست به خشونت زد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کرد و خم به ابرو نیاورد، گفت: جمهوری اسلامی نهالی بود که به درخت تناور تبدیل شد، اکنون هم ۷۰ شهید داده است، دشمن بداند اگر از سرهای ما کوه بسازد هیچ اتفاقی برای انقلاب اسلامی نمی‌افتاد.

سردار زهرایی اضافه کرد: دشمن در این فضای ۶۰ روزه با عقبه ده ساله به دنبال گرفتن آگاهی از نسل جدید بود و می‌خواست حکمرانی بر اذهان نسل جدید داشته باشد و بعبارتی سعی داشت یک تفسیر و تعریف نامشخص همراه با ایهام و ابهام و حتی با انکار و البته با لجاجت در پذیرش حرف حق را برای مخاطب جا بیندازد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه آن‌ها می‌خواهند بلاهایی که سر جامع بشری خود آوردند در جامعه اسلامی پیاده کنند، گفت: یکی از آن‌ها مکتب طبیعت‌گرایی است، طبیعت‌گرایی می‌گوید همانند طبیعت زندگی کنیم و از آن پیروی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: یونسکو نسخه بروز شده آن، تحت عنوان مذهب بدون وحی، نوشته که به تعبیر بنده همان انسان جنگلی است، طبق آن انسان باید اخلاق را کنار گذاشته و مثل جنگلی‌ها زندگی کند تا مانند طبیعت شود.

زهرایی اتفاقات اخیر کشور را شورش برهنگان علیه پابرهنگان خواند و ابراز داشت: شعار زن زندگی آزادی، آزادی زن نیست بلکه آزادی دسترسی به زن است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام به زن جایگاه خاصی داده و آن را نیز مشخص کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اقتصاد انقلاب اسلامی را عملی کردن اقتصاد مقاومتی خواند و بیان داشت: این موضوع را حضرت آقا مطرح و بسیاری از اقتصاددانان آن را تایید کردند.

وی ابراز کرد: همانگونه که در سیاست و نظامی قوی هستیم و به درجه‌ای رسیده‌ایم که کسی گزینه نظامی را علیه ما انتخاب نمی‌کند، باید در اقتصاد هم قوی شویم، ما در بسیاری موارد دشمن را به زانو درآورده‌ایم باید در اقتصاد هم بتوانیم و می‌توانیم.

زهرایی با بیان اینکه مردم سبب می‌شوند تا اقتصاد مقاوم شود، گفت: مردم قاعده انقلاب هستند، با اقتصاد کلان و سرمایه‌گذاری که تبعیض‌ها، طبقه‌بندی جوامع را بدنبال دارد نمی‌توان توازن اقتصاد را رقم زد.

وی عنوان کرد: در حوزه اقتصادی مردم همانند دوران دفاع مقدس احساس مسؤولیت نکردند، ماه محرم و صفر، همه پای کار هستند چون باور داریم این صحنه آخرالزمان است و کار اعتقادی ما است، اما در اقتصاد چنین نکردیم شش مولفه اقتصادی به مردم بر می‌گردد که نشان می‌دهد پای کار نیامدیم.

سردار زهرایی اضافه کرد: مسؤولان و دولتمردان باید باور کنند مردم هم می‌توانند در اقتصاد مقاومتی نقش داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه صندوق‌های قرض‌الحسنه مدل بسترساز بانکداری اسلامی است، گفت: ۲۹ هزار صندوق ایجاد و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانم عضو هستند که یک کلونی اجتماعی به هم پیوسته به شمار می‌روند.

سردار زهرایی با بیان اینکه این صندوق‌ها در سال گذشته ۷۹ هزار شغل ایجاد کردند، ابراز داشت: امسال نیز ۲۹ هزار شغل پایدار ایجاد کردند، این‌ قوت و قدرت مردم است، ضمن اینکه در کنار این صندوق‌های قرص‌الحسنه، حمایت و همکاری بانک‌ها قوت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه می‌توانیم در اقتصاد همانند مباحث نظامی و اعتقادی موفق باشیم، گفت: باید هدفمند ورود کرد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها