جوکار: دولت‌های گذشته با کم کاری در فضای مجازی خیانت کردند

کد خبر: 1187513

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس استکبار جهانی در اغتشاشات اخیر با تصویرسازی‌های دروغین و متعدد سعی دارد ذهن مردم ایران را گمراه و جوانان را مقابل انقلاب قرار دهد، گفت: دولت های گذشته با کم کاری در فضای مجازی خیانت کردند.

جوکار: دولت‌های گذشته با کم کاری در فضای مجازی خیانت کردند

 محمدصالح جوکار عصر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج که با حضور فعالیت فضای مجازی استان برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر کشور، اظهار کرد: دشمن به خوبی از فضای رسانه در حال استفاده است و تمام اغتشاشات اخیر در سایه تصویرسازی دشمن از این جریانات است و متاسفانه رسانه‌های ما در این زمینه عملکرد مناسبی ندارند.

وی با اشاره به جنایات آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در سایه عربستان در کشورهایی مانند یمن، اظهار کرد: متاسفانه این جنایات با قدرت رسانه‌ای غرب در دنیا دیده نمی‌شود و حقوق بشر تنها ابزاری برای استعمار کشورها تبدیل شده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی در اغتشاشات اخیر با تصویرسازی‌های دروغین و متعدد سعی دارد ذهن مردم ایران اسلامی را فریب و جوانان را مقابل انقلاب قرار دهد.

جوکار با بیان این‌که دشمن در اجرای فتنه و توطئه‌های شوم علیه انقلاب اسلامی، به خوبی از ابزار فضای مجازی استفاده می‌کند، تصریح کرد: متأسفانه آن طور که باید در حوزه فضای مجازی برنامه‌ریزی انجام نشده است.

وی کوتاهی و کم‌کاری دولت‌های گذشته در زمینه فضای مجازی خیانتی بزرگ در حق انقلاب است، گفت: دشمن از تمام ابزارهای خود علیه ملت ایران استفاده می‌کند این مهم نیازمند برنامه ریزی جدی و مستمر است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با بیان این‌که استکبار جهانی سعی دارد مانع پیشرفت انقلاب شود، تأکید کرد: واگذاری پهبادهای ساخت ایران به روسیه بیانگر اقتدار و دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی است که دشمن را عصبانی کرده است.

جوکار گفت: دشمان خوب می‌دانند که با این اغتشاشات نمی توانند اقدام جدی و مهمی انجام دهند، خاطرنشان کرد: گرفتن امتیاز در مذاکرات و خلع سلاح کردن ایران در روابط بین المللی از جمله اهداف استکبار جهانی در اغتشاشات اخیر است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا یکی دیگر از دلایل عصبانیت دشمنان دین و نظام اسلامی است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها