آصفری: حساب معترضان از اغتشاشگران جداست

کد خبر: 1187764

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی به دنبال آن است که اعتراضات در جامعه منجر به ناامنی و آشوب شود، اما باید بدانند نظام به مطالبات معترضان توجه دارد.

آصفری: حساب معترضان از اغتشاشگران جداست

محمدحسن آصفری با تاکید بر اینکه خواست نظام این است که صدای معترضان شنیده شود، اظهار داشت: حساب معترضان از اغتشاشگران جداست و ما آنان را یکی نمی‌دانیم.

وی بیان کرد: باید با معترضان صحبت شود و قطعاً صف این افراد از کسانی که در جامعه ناامنی و آشوب ایجاد می‌کنند، جداست.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: ما اعتقاد داریم باید با کسانی که این روزها در جامعه اغتشاش کردند، اموال عمومی را از بین بردند، به جان و مال مردم تعرض کردند، مدافعان امنیت را مجروح کردند و به شهادت رساندند، برخورد قاطع شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بین معترضان و اغتشاشگران تفکیک قائل است، گفت: باید با کسانی که آشوبگر هستند، اموال عمومی را تخریب می‌کنند، منابع کشور را از بین بردند و به پلیس و نیروهای امنیت حمله کردند، برخورد جدی شود.

آصفری با تاکید بر اینکه اعتراض در کشور ما غیرقانونی نیست، تصریح کرد: جریانی به دنبال آن است که اعتراضات منجر به بحران، ناامنی و آشوب شود و نمی‌خواهد صدای معترضان شنیده شود که این افراد باید بدانند نظام به مطالبات معترضان توجه دارد و به طور کلی مطالبات مردم را پیگیری می‌کند.

وی اظهار داشت: باید به این مسئله توجه شود که بسیاری از معترضان علاقمند به کشور و نظام هستند که قطعاً باید با این افراد صحبت و در مقابل، با آشوبگران برخورد قاطع شود. در همه جای دنیا اینگونه است و حتی در کشورهای غربی اگر فردی به نیروهای امنیتی حمله کند، مورد توبیخ قرار می‌گیرد و بر این اساس باید با آشوبگران برخورد شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها