سفر رئیس جمهور پنجشنبه به اسلامشهر +برنامه ها

کد خبر: 1187826

فرماندار اسلامشهر گفت: رئیس جمهور کشورمان در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، روز پنجشنبه سوم آذر ماه به اسلامشهر سفر می‌کند.

سفر رئیس جمهور پنجشنبه به اسلامشهر +برنامه ها

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر اظهار کرد: آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران روز پنجشنبه سوم آذر ماه میهمان مردم اسلامشهر خواهد بود.

وی بیان کرد: بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی، دیدار عمومی با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در شهرستان اسلامشهر خواهد بود.

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران در مجلس نیز گفت: آیت الله رئیسی با حضور در شهرستان اسلامشهر دیار قهرمان ورزشی و حافظان و قاریان قرآن، از نزدیک با مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان دیدار و گفتگو خواهد کرد و مسائل و مشکلات این منطقه را در حوزه های مختلف عمرانی، درمانی، اجتماعی و غیره با حضور جمعی از مقامات و مسئولین ملی و استانی مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد داد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سفر رئیس قوه مجریه به شهرستان اسلامشهر، عنوان کرد: بازدید از پروژه های نیمه کاره، شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار عمومی با  اقشار مختلف مردم و گروههای منتخب و خانواده های شهدا از جمله برنامه های رئیس جمهور است.

نماینده مردم تهران در مجلس، خاطرنشان کرد: شهرستان اسلامشهر با جمعیتی بالغ بر۷۰۰ هزار نفر بعنوان یکی از کلانشهرهای کشور، که در جوار شهر تهران و پایتخت جمهوری اسلامی ایران  قرار گرفته، علی رغم داشتن ظرفیتهای مختلف در عرصه های گوناگون علمی، فرهنگی ،ورزشی و اقتصادی متاسفانه در گذشته کمتر مورد توجه دولتمران قرار  گرفته که انتظار می رود با حضور رئیس دولت مردمی عنایت بیشتری به این منطقه در خصوص افزایش و تامین اعتبارات مورد نیاز طرحها و پروژه های عمرانی این شهرستان از جمله مترو و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شود.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها