مالک شریعتی: امنیت مردم قابل چشم پوشی نیست

کد خبر: 1187882

نماینده مردم تهران و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باید ببینیم که ۵۰ سال قبل در حوزه ها و شاخص های مختلف کجا ایستاده بوده و اکنون کجا هستیم؟ و با ارزیابی در این خصوص متوجه دلایل توطئه های دشمنان می شویم.

مالک شریعتی: امنیت مردم قابل چشم پوشی نیست

نماینده مردم تهران و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باید ببینیم که ۵۰ سال قبل در حوزه ها و شاخص های مختلف کجا ایستاده بوده و اکنون کجا هستیم؟ و با ارزیابی در این خصوص متوجه دلایل توطئه های دشمنان می شویم.

مالک شریعتی روز سه شنبه در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان که به همت انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان اینکه دشمنان هفت هزار میلیارد دلار برای شکست محور مقاومت هزینه کردند، افزود: دشمنان فکر نمی کردند با این هزینه کرد، محور مقاومت در کشورهای سوریه،عراق و لبنان و یمن به پیروزی های پی در پی دست یابد و خاورمیانه جدید مد نظر آنها شکل نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن که امروز با همه منابع خود در پی ایجاد آشوب و اغتشاش در میهن اسلامی ماست، از پیروزِی های پی در پی محور مقاومت اسلامی عصبانی هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک سرزمین به هم پیوسته در محور مقاومت اسلامی از خلیج فارس تا دریای مدیترانه داریم که با هزینه معنوی به دست آمده است،اظهار داشت: یک دهم آنچه در رسانه های دشمن در خصوص هزینه کرد ایران در محور مقاومت گفته می شود نیز واقعیت ندارد اما به فرض محال این رقم قابل مقایسه با هزینه ای که دشمن کرده نیست.

شریعتی با اشاره به تلاش آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ها برای ناامن سازی ایران و عصبانیت آنها از اقتدار و استقلال ایران،گفت: ما از یک کشوری که در حوزه امنیتی مستشاری بود و بدون اجازه سرویس های خارجی کاری انجام نمی داده به یک کشور مقتدر در عرصه دفاعی و نظامی تبدیل شده ایم.

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در کشور،گفت: امنیت مردم قابل چشم پوشی نیست و باید با اغتشاشگرانی که با سلاح گرم و سرد اقدام به جنایت و کشته سازی مردم می کنند، برخورد شود.

شریعتی اظهار داشت: مستکبران از دهه ۲۰ به این سو به با تلاش برای ایجاد گروه های تجزیه طلب و جدایی طلب، دنبال تجزیه کشور ما بوده اند و امروز بحث جمهوری اسلامی تنها مطرح نیست و این مساله از پیش از انقلاب اسلامی از سوی سلطه گران دنبال و پیگیری می شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مبدا و شروع شعار "زن، زندگی و آزادی" از جریانات تجزیه طلبانه و در اربیل عراق و با همکاری نیروهای امنیتی آمریکا طراحی شده بود،گفت: تحویل تسلیحات و تجهیزات و و شروع تحرکات همگی از قبل برنامه ریزی شده بود.

شریعتی با بیان اینکه افسران امنیتی صهیونیستی، آمریکا و رژیم سعودی پای کار تامین منابع و تبلیغات و فضاسازی برای اغتشاشات در کشور ما هستند که منافقین، سلطنت طلبان و تجزبه طلبان در این پروژه با آنان همکاری می کنند،افزود: امروز دشمن و بدخواهان ایران همگی پای کار آمده اند و هدفشان تجزیه و محو ایران است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: چون که نظام جمهوری اسلامی سد محکمی در برابر پیشبرد توطئه تجزیه ایران است، دشمن تلاش دارد تا از راه های مختلف به آن آسیب و خدشه وارد کند تا به نقشه اصلی خود که تجزیه است دست یابد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای توقف پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: باید ببینیم که ۵۰ سال قبل در حوزه ها و شاخص های مختلف کجا ایستاده بوده و اکنون کجا هستیم؟ و با ارزیابی در این خصوص متوجه دلایل توطئه های دشمنان می شویم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها