جوکار : اکنون که اغتشاشات فروکش کرده، دوران بازسازی است

کد خبر: 1188755

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که اغتشاشات فروکش کرده، دوران بازسازی است و کسی نباید دیگر در آتش اغتشاشات و فتنه بدمد زیرا به نفع ملت نیست.

جوکار : اکنون که اغتشاشات فروکش کرده، دوران بازسازی است

محمد صالح جوکار در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی و در واکنش به اظهارات جلال محمودزاده مبنی بر اینکه سوال وی از وزیر کشور در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار نمی‌گیرد، گفت: جلال محمودزاده دو سوال در کمیسیون شوراها مطرح کرد که یک سوال درباره کوله بران بود که جمع بندی کار این شد که ظرف مدت یک ماه وزارت کشور این موضوع را بررسی کرده و حل کند و اگر حل نشد، قرار بر این شد که سوال محمودزاده مجدداً در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: سوال بعدی این نماینده درباره مرگ مهسا امینی بود که با توجه به اینکه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مأموریت پیدا کرد که این موضوع را به صورت میدانی و دقیق بررسی کند، ما این کار را انجام دادیم و گزارش خود را در صحن مجلس قرائت کردیم. بر این اساس دیگر موضوعیتی نداشت که این سوال در کمیسیون بررسی شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور متعلق به همه مردم است و چرا نمی‌گذارید آرامش به مردم برسد و دنبال ایجاد دغدغه خاطر برای مردم هستید؟

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون که اغتشاشات فروکش کرده است، باید به ملت پاسخ داده شود و اگر مردم دارای مشکلات اقتصادی هستند، باید به این موضوع بپردازیم نه اینکه در آتش اغتشاشات و فتنه دمیده شود. چرا که این کار به نفع کشور و ملت نیست.

وی ادامه داد: ملت از نمایندگان خود در مجلس انتظار دارند که مشکلات آنها را حل کنند و نباید بنزین روی آتش فتنه گران ریخته شود و خوراک به رسانه‌های بیگانه داده شود. ما باید در عمل نشان دهیم که خدمتگزار مردم هستیم.

وی گفت: متأسفانه برخی از افراد از روی احساسات حرف‌هایی می‌زنند در حالی که مردم به دنبال این موضوعات نیستند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، صدای مردم در روز ۱۳ آبان بود و آمریکا و فتنه گران داخلی باید این صدا را بشنوند.

وی افزود: نباید مجدداً در مجلس شورای اسلامی که مجلس انقلابی است، فردی بیاید و مسئله‌ای را مطرح کرده و فتنه‌ای برپا کند. ما نباید آرامش مردم را برهم بزنیم چرا که ناامنی و بی ثباتی به کشور ضرر می‌رساند و اقتصاد را دچار مشکل می‌کند.

وی با انتقاد از کسانی که به دنبال تضعیف نیروهای امنیتی و پلیس هستند، گفت: متأسفانه در اغتشاشات اخیر تعدادی از نیروهای انتظامی و امنیت کشور توسط اراذل و اوباش و منافقین به شهادت رسیدند. دیگر آن دوران تمام شده و امروز دوران بازسازی است و ما به عنوان نمایندگان مجلس باید پل ارتباط با مردم و حاکمیت باشیم و ارتباط بین مردم و دولت را مستحکم کنیم تا دشمنان جرأت آسیب رساندن به کشور را نداشته باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها