نظر مثبت ۱۵ نماینده مجلس درباره برنامه‌های بذرپاش

کد خبر: 1190678

۱۵ نماینده مجلس ضمن حمایت از برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی تأکید کردند که نظر اکثریت نمایندگان مجلس به وی، مثبت است.

نظر مثبت ۱۵ نماینده مجلس درباره برنامه‌های بذرپاش

 15 نماینده مجلس در گفت‌وگوهای جداگانه‌ ضمن اعلام حمایت از معرفی مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه‌ و شهرسازی از برنامه‌های وی برای مدیریت این وزارت‌‌خانه حمایت کردند.

بخشی از متن این گفت‌وگوها بدین شرح است:

غلامرضا نوری قزلچه رییس فراکسیون مستقلین مجلس: بذرپاش فردی فنی و دارای اطلاعات کارشناسی در موضوعات کلان و راهبردی و مدیر اجرایی توانمندی است که در دیوان محاسبات نیز در طی این مدت ، عملکرد خوب و قابل قبولی داشت

محبی نماینده مردم سبزوار: سابقه بذرپاش گواه توانمندی اوست؛ حوزه راه و شهرسازی حوزه بسیار گسترده و دارای مشکلات فراوان است و رفع مشکلات در این حوزه جدیت و قاطعیت را می‌طلبد. به نظرم بذرپاش می‌تواند در وزارت راه و شهرسازی حرکت خوبی را در مسیر رفع مشکلات در حوزه راه و شهرسازی شروع کرده و ادامه دهد.

- علیرضا شهبازی: نامه معرفی آقای مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس ارسال شده است که امیدواریم با روی کارآمدن ایشان در وزارت راه و شهرسازی، در قوانینی از جمله قانون جهش تولید مسکن، تحول خوبی را مشاهده کنیم و از تمامی ظرفیت‌های وزارت راه به خوبی استفاده شود. از نظر بنده عملکرد آقای بذرپاش در گذشته به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور بسیار موفق بوده است و ایشان در این زمینه توانسته‌اند نقش خوبی را ایفا کنند.

چگینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: موافق حضور بذرپاش در وزرات راه و شهرسازی هستیم و کمک می‌کنیم تا بتواند مشکلات و معضلات این حوزه را حل کند.

بنابی، نایب رییس کمیسیون اقتصادی: بذرپاش می تواند از عهده کارهای بزرگ برآید و برنامه های وی در مورد ساخت یک میلیون مسکن برای مجلس مهم است.

کارنامی، رییس فراکسیون کارگری: وزیر پیشنهادی راه فردی جوان و باانگیزه، مدیری راهبردی و گزینه مناسبی برای وزارت راه و شهرسازی است.

آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس: مهرداد بذرپاش را مدیری لایق و توانمند توصیف کرد که برای موفقیت در وزارت راه و شهرسازی باید از سوی بانک‌ها و سایر وزارتخانه‌ها حمایت شود.

حاتمی، عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی: بذرپاش برنامه‌های راهبردی برای حل مشکلات راه‌ها و مسکن بدهد، نمایندگان حمایت می‌کنند.

سلیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای راه و شهرسازی مورد تایید اکثریت نمایندگان است، بذرپاش می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

ابوترابی، عضو فراکسیون انقلاب مجلس: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی با تجربه و با انگیزه است و توانایی حل مشکلات مسکن در این وزارتخانه را دارد.

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی: عملکرد بذرپاش در دوره مجلس نهم مورد رضایت است همچنین وی مدیریت موفقی بر دیوان محاسبات داشته است.

جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی جوان، برنامه‌ریز و دارای نگاه راهبردی است. علاوه بر این مهرداد بذرپاش دارای سوابق کاری روشن و موفق است.

محمد خدابخشی: آقای بذرپاش آدم با انگیزه و پرکاری است که تفکر سیستمی دارد، اهل برنامه ریزی است و در عین خال جوان و با انرژی است. بسیار امیدوارم که ایشان در این جایگاه جدید منشاء تحول می شود. وزارت راه و شهرسازی مشکلات فراوانی دارد و به گمان من به دلیل گستردگی به اندازه دو وزارتخانه است اما ضمن قدردانی از خدمات مهندس رستم قاسمی که تلاش فراوانی انجام داد امیدواری فراوانی داریم با آمدن مهندس بذرپاش اتفاقات خوبی برای این مجموعه مهم رغم بخورد.

حجت الاسلام نیک‌بین: مهرداد بذرپاش مدیری توانمند و اهل کار است و نمایندگان مجلس به وی رای اعتماد خواهند داد. آقای بذرپاش مدیری توانمند، با تجربه و اهل کار است و انشاالله در وزارت راه و شهرسازی موفق خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر: بذرپاش در حوزه‌های مختلف همچون صنعت کار کرده و مدیری جوان، بابرنامه، باانگیزه و دارای تیم کارشناسی قوی است. بذرپاش در مدیریت دیوان محاسبات موفق عمل کرده و زودتر از موعد گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه نمود. اگرچه ایشان در حوزه وزارت راه کار نکرده اما چون دارای تجربیات موفق و مدیری باانگیزه است، می‌تواند در حوزه وزارت راه موفق باشد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها