اصلاح‌طلبان کدام طرف ایستاده‌اند؟

کد خبر: 1190820

اغلب اظهارنظرهایی که از جانب اصلاح‌طلبان صادر می‌شود به طور مستقیم و یا در لفافه حاوی ادعاهایی علیه نظام است و انگار نه انگار که ایران در شرایط کنونی مشغول رویارویی با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در غرب و منطقه است.

اصلاح‌طلبان کدام طرف ایستاده‌اند؟

به گزارش سایت فردا، با آنکه اصلاح‌طلبان سعی دارند خود را ناجی و حلال مشکلات جلوه دهند اما برآیند مواضع و اظهارنظرهایشان نشان می‌دهد که نکته تازه‌ای در تفکرات آنها به جز آنچه در گذشته مطرح کرده و تجربه نشان داده آورده‌ای نیز برای مردم نداشته در چنته ندارند.

اغلب اظهارنظرهایی که از جانب اصلاح‌طلبان صادر می‌شود به طور مستقیم و یا در لفافه حاوی ادعاهایی علیه نظام است و انگار نه انگار که ایران در شرایط کنونی مشغول رویارویی با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در غرب و منطقه است.

در این شرایط روزنامه کیهان نوشته: در یک سال گذشته به عیان شاهد حجم عظیمی از پروپاگاندا و سیاه‌نمایی‌های خبیثانه و دروغگویی‌های رسانه‌های آمریکایی- صهیونیستی به‌خصوص فارسی‌زبان و همچنین از سوی برخی از خواص و سیاسیون و رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی در داخل و به تعبیر رهبری «دنباله‌روهای داخلی دشمنان حقیر» بودیم و بر پایه همین «دروغ و دروغ‌پردازی‌ها» بسترساز این همه شرارت و جنایت در کوچه و خیابان و تهدید و تعطیلی کسب و کار مردم شدند و مانع حل مشکلات کشور می‌شوند.

این روزنامه ادامه داده: حال که نتوانستند «ایران قوی و مستقل» را تضعیف کنند و شرارتها با درایت جمع شد، بر بستر تنفر و خشونتی که خود به پا کردند، نظام را متهم و القا می‌کنند باید در برجام به آمریکا باج بدهید و برجام دو و سه را بپذیرید تا آشوب‌ها جمع شود و اسم آن را هم می‌گذارند«شنیدن صدای مردم»!

کیهان افزوده: این سخن که «با آمریکا کنار بیایید تا آشوب‌ها جمع شود»، نشان می‌دهد که این جماعت خود لیدر سیاسی آشوب‌ها، و پشت‌پرده با آمریکایی‌ها هماهنگ بودند و کلید آشوب‌ها در داخل دست آنها بود و خود بخشی از پازل و برنامه‌ریزی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در آشوبها هستند تا اول آشوب به پا و بعد در سایه فشار آشوب‌ها از نظام باج‌خواهی کنند!

در این بین روزنامه جوان نوشته: پس از بیانیه دیروز محمد خاتمی، حالا شاید محمدعلی ابطحی جواب گلایه خود را گرفته باشد که چرا نامه‌های خاتمی به رهبری پاسخی نگرفته است. نمی‌شود هم خدا را خواست و هم خرما را؛ نمی‌شود روی مرز حق و باطل حرکت کرد و به وقت منفعت، گاه این سو خزید و گاه آن سو و نامش را حرکت اصلاح‌خواهانه گذاشت. از قضا این حرکت زیگزاگی اوج محافظه‌کاری است.

این روزنامه ادامه داده: شعاری که خاتمی آن را «زیبا» و نشانه «حرکت جامعه به سوی آینده بهتر» می‌داند، فارسی‌شده شعار کرد‌های تجزیه‌طلب «ژن، ژیان، ئازادی» است.

جوان اضافه کرده که خاتمی سوار بر اعتراضاتی شده است که از آن او نیست؛ چه آنکه او در بزنگاه انتخاب میان نظام و براندازان نظام، در ادامه همه این سال‌های ۸۸ تاکنون، ترجیح داد وسط باز باشد و حالا نامه‌اش به رهبری بی‌جواب می‌ماند و دفاعش از دانشجویان برانداز هم صرفا تیتر‌های زیبایی برای رسانه‌های اصلاح‌طلب می‌سازد و مورد استقبال براندازان قرار نمی‌گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها