انتقاد نماینده مجلس از میرکاظمی / فقط نگران حقوق و دستمزد است

کد خبر: 1191266

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وضعیت تخصیص بودجه بسیار بد است، گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه فقط نگران حقوق و دستمزد است، در حالی که نگاه وی باید به سمت توسعه هم باشد.

انتقاد نماینده مجلس از میرکاظمی / فقط نگران حقوق و دستمزد است

کمال علی‌پور درباره شایعه استعفای مسعود میرکاظمی از ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: ما هم خبری درباره استعفای رئیس سازمان برنامه و بودجه شنیدیم که تکذیب شد.

وی بیان کرد: ۹ ماه از سال گذشته، اما وضعیت تخصیص بودجه بسیار بد است. پروژه‌های عمرانی کشور تعطیل است و کارها خوب پیش نمی‌رود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هر کسی که می‌گوئیم چرا کارها و پروژه‌های عمرانی انجام نمی‌شود، می‌گویند میرکاظمی بودجه تخصیص نمی‌دهد. بسیاری از مشکلات فعلی ما به عدم تخصیص بودجه بازمی‌گردد.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه میرکاظمی باید به سمت توسعه هم باشد و نمی‌دانم چرا رئیس سازمان برنامه و بودجه فقط نگران حقوق و دستمزد است. البته پرداخت حقوق و دستمزدها هم جزو اولویت‌هاست، اما اگر در کشور کارهای توسعه‌ای و ساخت و ساز انجام نشود، وضعیت خوبی نخواهیم داشت.

علی‌پور بیان کرد: برای مثال، ما از وزیر جهاد کشاورزی درباره خرید تضمینی مرکبات سوال می‌کنیم که می‌گوید میرکاظمی در بحث خرید تضمینی به ما اعتباری نداده است که ما بتوانیم خرید تضمینی داشته باشیم. وقتی اعتبار داده نمی‌شود، پس چرا به مردم درباره خرید تضمینی وعده داده شده و با آنان قرارداد منعقد شده است؟

وی با بیان اینکه میرکاظمی فردی خبره در کار است اما در کنار خبره بودن باید شجاعت و شهامت هم داشته باشد، گفت: میرکاظمی باید در کار شهامت و شجاعت داشته باشد و دستش برای تصمیمات کلان کشور نلرزد. کشورداری تصمیمات جدی می‌خواهد که میرکاظمی باید مورد توجه قرار دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها