وزیر خارجه: درمورد جزایر سه‌گانه ایرانی تعارف نداریم

کد خبر: 1191396

امیرعبداللهیان: جزایر سه گانه اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ اخبار بین الملل اخبار دیپلماسی ایران امیرعبداللهیان: جزایر سه گانه اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است وزیر خارجه در صفحه توئیتر خود در واکنش به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس نوشت: جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ در خلیج فارس ، اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است و به این مام میهن تعلق ابدی دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان در صفحه توئیتر خود در واکنش به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس نوشت: جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ در خلیج فارس، اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است و به این مام میهن تعلق ابدی دارد. وی افزود: در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.

وزیر خارجه: درمورد جزایر سه‌گانه ایرانی تعارف نداریم

وزیر خارجه در صفحه توئیتر خود در واکنش به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس نوشت: جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ در خلیج فارس ، اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است و به این مام میهن تعلق ابدی دارد.

حسین امیرعبداللهیان در صفحه توئیتر خود در واکنش به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس نوشت: جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ در خلیج فارس، اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است و به این مام میهن تعلق ابدی دارد.

وی افزود: در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها