خبر مهم برای سربازان/ افزایش حقوق سربازان در راه است

کد خبر: 1191516

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه قول پیگیری موضوع افزایش حقوق سربازان را داد و بنده هم حتما در مجلس این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

خبر مهم برای سربازان/ افزایش حقوق سربازان در راه است

محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا با توجه به لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری باید حقوق سربازان نیز افزایش یابد، گفت:مجلس در قانون بودجه امسال مصوب کرد که 60 درصد حقوق یک پایور باید حداقل به سرباز پرداخت شود؛ اخیرا دولت لایحه افزایش حقوق را به مجلس ارائه کرد که به تصویب هم رسید که بر اساس آن پایه حقوق‌ها افزایش پیدا کرد.

وی افزود: نظر نمایندگان این بود که چون سرباز باید 60 درصد حداقل حقوق پایور را بگیرد، حال که حداقل حقوق پایور افزایش پیدا کرده در نتیجه حداقل حقوق سربازان نیز باید بالا برود.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: صبح امروز بنده با آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه صحبت کردم و این موضوع را از وی پیگیری کردم که رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داد که جزئیات این موضوع را پیگیری می‌کند که بار مالی آن چقدر است تا راه‌حلی برای آن پیدا کنیم.

دهنوی در پاسخ به این پرسش که آیا بار مالی افزایش حقوق سربازان در این لایحه در نظر گرفته نشده بود؟، گفت: نمایندگان معتقد هستند که زمانی که دولت لایحه می‌دهد و می‌خواهد حقوق‌ها را بالا ببرد لذا باید همه مشمولین را در نظر بگیرد و بار مالی آن را نیز لحاظ کند.

نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: امروز آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه قول پیگیری داد و بنده هم حتما در مجلس این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا ببینیم نتیجه چه می‌شود و گزارش آن را هم به اطلاع سربازان و هم مردم می‌رسانیم.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها