قاتل 2 بسیجی مشهدی خطاب به علی کریمی و سلبریتی‌ها/ کار من غیر انسانی بود، شما چرا حمایت کردید؟!

کد خبر: 1192121

بر اساس ویدئویی که از قاتل دو بسیجی مشهدی قبل از اعدام منتشر شده است وی خطاب به علی کریمی و برخی سلبریتی‌ها می‌گوید: تغییر نگاه افراد ساده‌ای مثل من برای شما منفعت دارد، کار من دور از انسانیت بود، از چه چیزی حمایت می‌کنید؟

قاتل 2 بسیجی مشهدی خطاب به علی کریمی و سلبریتی‌ها/ کار من غیر انسانی بود، شما چرا حمایت کردید؟!

به گزارش کیهان، عصر روز ۲۶ آبان ماه بود که مجیدرضا رهنورد در خیابان حرعاملی مشهد با سلاح سرد به نیروهای حافظ امنیت حمله و حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند. این تروریست در جریان حمله تروریستی خود، چهار فرد دیگر که در مسیرش بودند را نیز مجروح کرده و از محل حادثه‌گریخت.

۲۸ آبان ماه در حالی که متهم از شهر مشهد‌گریخته بود و قصد فرار از کشور را داشت توسط نیروهای امنیتی دستگیر و بلافاصله پس از دستگیری متهم، روند رسیدگی به پرونده وی آغاز شد.

سرانجام پس از طی روال قانونی، دادگاه رای نهایی خود را بر اساس اقرار صریح متهم و مستندات متقن موجود در پرونده صادر کرد. بر همین اساس دادگاه، این متهم را با اتهام محاربه به اعدام در ملأعام محکوم کرد. حکم صادره پس از بررسی مجدد توسط قضات دیوان عالی کشور و تایید آنها و سپری شدن همه تشریفات قانونی و شرعی، صبح روز دوشنبه در ملاعام و با حضور جمعی از مردم شهر مشهد اجرا شد.

پس از اجرای حکم این قاتل، ویدئویی از وی منتشر شد که در آن خطاب به افرادی همچون علی کریمی و برخی سلبریتی‌ها که به دمیدن در آتش اغتشاشات و تحریک جوانان به آشوب نقش داشتند و از افرادی مثل او حمایت کردند انتقاد می‌کند.

مجیدرضا رهنورد در این ویدئو با اشاره به حضور زیاد خود در فضای اعتیاد‌آور مجازی می‌گوید:

« در فضای مجازی صفحات افرادی مثل علی دایی، علی کریمی و پرستو صالحی را دنبال می‌کردم. در صفحات مجازی پست‌هایی که به وضعیت اقتصادی کشور مربوط بود و من از درستی و غلط بودن آن اطلاع نداشتم از روی سادگی باور می‌کردم. کم کم اینها من را سوار بر روی موج منفی کرد و دید من کلاً عوض شد. ذهن من مثل یک اتاق پر از گاز شده بود که یک جرقه کوچک می تواند آن را منفجر کند.»

وی در بخشی از این ویدئو خطاب به علی کریمی از سلبریتی‌های حامی اغتشاشات می‌گوید:

«آقای کریمی شما انسان هستید یا نه؟ باید انسانیت داشته باشی؛ من کاری کرده ام به دور از انسانیت. تحت شرایط و حالات روحی بد که خیلی مستقیم ناشی از فضای مسموم اینستاگرام بود دست به اقدامی زدم که دو هموطن؛ دو برادر را کشته‌ام، شما از چه چیزی حمایت می کنی؟ فکر کن این اقدام علیه خانواده خودت رخ داده بود؛ باز هم حمایت می کنی؟»

رهنورد در ادامه خطاب به علی کریمی و چهره‌های خارج نشینان مشوق اغتشاشات گفت: «این کار برای شما منفعت و درآمد دارد؛ نه تنها برای تو بلکه برای امثال تو که در خارج هستند مثل مصی علینژاد و کسانی دیگر برایشان منفعت و درآمد دارد. افراد ساده‌ای مثل من که سواد بالایی ندارند و مسائل را با هم قاطی می کنند دیدشان را عوض می‌کنی که باعث این اتفاقا

بشود.»

وی خطاب به کریمی اظهار داشت: «من این ویدئو را مختص و با رضایت کامل خودم گفته‌ام که درست کنند تا افراد گمراه دیگری چراغ خاموش به چاله نیفتند آن هم به خاطر افرادی مثل تو که حالا یک زمانی فوتبالیست و گلزن بودی و معروف شدی اما الان همه را فروختی و از چشم مردم افتاده‌ای.»

رهنورد در پایان گفت:« این حرفها ته دل من بود و امیدوارم عده‌ای آگاه شوند و بدانند این راه و کار اشتباه بود و نکنند.»

کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها