نماینده مجلس: در بلوچستان نه تجزیه‌طلب داشتیم و نه خواهیم داشت

کد خبر: 1192237

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بلوچ می‌میرد، اما از ناموس خود نخواهد گذشت، اظهار داشت: ما در بلوچستان نه تجزیه‌طلب داشتیم، نه داریم و نه خواهیم داشت.

نماینده مجلس: در بلوچستان نه تجزیه‌طلب داشتیم و نه خواهیم داشت

در جلسه علنی روز چهارشنبه - ۲۳ آذر- مجلس شورای اسلامی معین الدین سعیدی در تذکر شفاهی خود با قرائت شعر "چو ایران نباشد تن من مباد" گفت: درگذشت برادر مجاهد رستم قاسمی، شهادت عبد صالح عبدالواحد ریگی و شهادت مظلومانه نمازگزاران بی‌گناه جمعه خونین زاهدان را به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم بانیان اتفاقات تلخ اخیر در هر لباس و جایگاهی که هستند به سزای اعمال خود برسند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مردم سربلند استان می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند چرا که توسعه اقتصادی و عمرانی تنها در بستر امنیت شکل خواهد گرفت. همچنین از سفر نماینده مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنم و امیدوارم مصوبات آنها به صورت کامل و سریع اجرایی شود.

وی خطاب به افرادی که مردم سیستان و بلوچستان را تجزیه‌طلب نامیدند، افزود: افرادی که برچسب تجزیه‌طلبی زدند و یا مسئولانی که در برابر درد مردم سکوت کردند، بدانند که تاریخ در مورد آنها قضاوت سختی خواهد کرد. اسلام و ایران ناموس بلوچ هستند. بلوچ می‌میرد اما از ناموس خود نخواهد گذشت. ما در بلوچستان نه تجزیه‌طلب داشتیم، نه داریم و نه خواهیم داشت./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها