شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور

کد خبر: 1192254

معاون اجرایی رئیس از شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور خبر داد.

 شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور

معاون اجرایی رئیس از شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور خبر داد.

محسن منصوری معاون اجرایی در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه (۲۳ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: فردا سفر دوروزه هیات دولت به خراسان جنوبی خواهد بود؛ در این سفر رییس جمهور در جلسات کارشناسی،  نظرات نخبگان را خواهد شنید.

وی افزود: نشستی با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز برگزار خواهد شد، ملاقات ‌های مردمی نیز در دستور کار است و پروژه های مهم اقتصادی افتتاح خواهد شد؛ فولاد آهن اسفنجی قایم افتتاح خواهد شد که باعث ایجاد شغل برای ۴۵۰ نفر است.

منصوری با بیان اینکه افتتاح تصفیه خانه شهرستان بیرجند در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: در مجموعه کویرتایر خط نوین تولید محصولات استراتژیک ‌افتتاح خواهد شد.

وی گفت: در مجموع در مورد این استان بیشتر از تعهدات گذشته را اجرایی کردیم و زودتر از موعد، تعهدات سفر رییس جمهور اجرایی شده است، از طرفی شاهد ورود ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به این استان هستیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: با تلاش وزارت نفت استان خراسان جنوبی از هفته گذشته به عنوان استان‌سبز مطرح‌ خواهد شد و گاز رسانی به همه روستا ها و شهرستان های خراسان جنوبی تکمیل شده است.

وی در مورد رفع مشکل آب بیرجند گفت: اعتبار خوبی به این بخش داده شده است که با افتتاح تسفیه خانه بخش مهمی از این مشکلات حل می شود.

منصوری با بیان اینکه می توانیم این سفر را شروع دور دوم سفرهای استانی بدانیم، افزود: ویژگی سفرهای استانی نسبت به دور قبل تغییر کرده است؛ پایه مصوبات در دور دوم، ایجاد اشتغال خواهد بود و هر سه هفته یکبار سفر استانی خواهیم داشت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها