سردار نقدی:  ایثارگری و فداکاری زنان ایرانی در دنیا نمونه ندارد

کد خبر: 1192520

معاون هماهنگ‌کنننده سپاه پاسداران به توصیف جایگاه زن در انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ارزش‌بخشی به جایگاه زنان با آغاز پیروزی انقلاب شکل گرفت.

سردار نقدی:  ایثارگری و فداکاری زنان ایرانی در دنیا نمونه ندارد

سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست روشنگری و هم‌اندیشی با بانوان کردستان که در مهدیه سنندج برگزار شد، به توصیف جایگاه زنان در اسلام و نظام پرداخت و اظهار داشت: ارزش‌بخشی به جایگاه زنان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت چراکه قبل از انقلاب، رژیم طاغوت برای بانوان ارزش و احترام قائل نمی‌شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، هویت‌بخشی به زنان است، گفت: بی‌شک نقش زنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس امری انکارناپذیر بود چراکه آنان دوشادوش مردان از کشور دفاع کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه زن ایرانی همواره نماد مقاومت بوده و تمام بشریت را متوجه استقامت و عظمت خودش کرده است، افزود: ایثارگری و فداکاری زنان ایرانی در دنیا نمونه ندارد.

وی به مقایسه دستاوردهای قبل و بعد انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: زمانی بیش از 70درصد زنان ما بی‌سواد بودند و مدرسه‌ای در شهرهای کوچک و روستا نبود تا بتوانند علم‌آموزی کنند اما امروز به برکت خون شهدا به جایی رسیده‌ایم که کشور از بی‌سوادی نجات یافته و ده‌ها هزار نفر از زنان دانشمند در عرصه‌های مختلف از ژنتیک تا هوافضا و هسته‌ای داریم.

سردار نقدی با اشاره به دشمنی‌های دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و اتفاقات اخیر در کشور عنوان کرد: همه کسانی که پرچم حقیقت را برافراشته، همواره مورد آزار و اذیت دشمنان قرار گرفته‌اند چرا که نگهداشتن پرچم حقیقت هزینه دارد.

به گفته وی، زندگی‌نامه هر کدام از شهدای مظلوم استان کردستان یک داستان داشته و هدف اصلی آنان دفاع از انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن اسلام بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذکر اینکه امروزه تهاجم در عرصه جنگ رسانه و عملیات روانی ادامه دارد، ابراز داشت: این‌روزها امپراتوری رسانه‌ای دشمن فوت اتفاقی خانم امینی که هر انسانی را متأثر کرد، دستاویز رسانه‌های خود قرار داده و اشک تمساح می‌ریزد.

وی با یادآوری اینکه دشمن کارش دشمنی است، تصریح کرد: کومله و دموکرات که اسم خودشان با قتل و جنایت آمیخته است، این روزها دایه عزیزتر از مادر شده‌اند و در حالی شعار "زن، زندگی، آزادی" سر داده‌اند که جنایت خود در شکنجه و کشتار زنان کُرد از جمله شهیده ناهید فاتحی کرجو و فاطمه اسدی را فراموش کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر اینکه رژیمی که صدها هزار یمنی را قتل عام و بی‌خانمان و اتوبوس نوجوانان حافظ قرآن یمنی را بمباران و همه نوجوانان و کودکان را شهید کرد، در قبال این انبوه جنایت خم به ابرو نیاورد، اینک داغدار مرگ اتفاقی یک ایرانی شده و زانوی غم در بغل گرفته و رسانه‌هایش در این اندوه شب و روز ندارند، خاطرنشان کرد:‌ رژیم آمریکا صدها هزار عراقی را کشت، ننگ شکنجه‌گاه‌های گوانتانامو و ابوغریب را بر پیشانی دارد که هزاران نفر در آنجاها کشته یا ناقص شدند و فیلم این جنایات هم توسط معترضان ارتش خودشان منتشر شد.

وی با ابراز تاسف از اینکه همه دنیا این جنایت فجیع دشمنان را دیدند، اما در قبال آن سکوت کردند، ادامه داد: سران مزدور آمریکا که با بمباران بیمارستان قندوز در افغانستان صدها بیمار و پزشک و زن در حال زایمان و کودک تازه متولدشده را کشته و به خاک و خون کشیده، حالا برای مرگ اتفاقی یک خانم مدافع شده و اشک می‌ریزد.

سردار نقدی با ذکر اینکه دشمنان با همه این توطئه‌ها دنبال انتقام‌گیری و رسیدن به اهداف پلید خود هستند، تاکید کرد: باید زنان و مردان ایرانی در مقابل نقشه‌های بدخواهان هوشیار و روز به روز بصیرت خود را ارتقا دهند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها