اذعان دونالد ترامپ:

آمریکا مانند یک بیمار سرطانی در حال مرگ است

کد خبر: 1192833

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا روز شنبه کشور خود را با یک بیمار سرطانی در حال مرگ مقایسه کرد.

آمریکا مانند یک بیمار سرطانی در حال مرگ است

 ترامپ به دنبال ادامه تلاش‌های کمیته 6 ژانویه برای محکوم کردن وی اعلام کرد: کشور ما از درون مریض است، خیلی شبیه به یک بیماری سرطانی در حال مرگ می‌ماند.

کمیته 6 ژانویه درنظر دارد از وزارت دادگستری بخواهد تا اتهامات جنایی علیه ترامپ شامل شورش، مسدود کردن روند رسمی تحقیقات کنگره و توطئه برای فریب جامعه آمریکا را پیگیری کند.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود افزود: اف‌بی‌آی متقلب، وزارت به اصطلاح دادگستری و اطلاعات، همه بخش‌های سیستم و حزب دموکرات سرطان هستند.

اتخاذ این تصمیم از جانب کمیته 6 ژانویه گامی مهم در این پرونده است زیرا با پایان سال جاری میلادی، و پس از پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره‌ای در مجلس نمایندگان و در دست گرفتن کنترل این مجلس از ژانویه 2023، ماموریت کمیته 6 ژانویه به طور خودکار تمام شده و کمیته منحل می‌شود. از این رو کمیته در نظر دارد تحقیقات خود درباره این پرونده را به نتیجه رسانده و یافته‌های خود را پیش از پایان سال منتشر کند.

این در حالی است که وزارت دادگستری ملزم به ارزیابی مراجعی که از سوی کمیته‌های مختلف کنگره شکل گرفته‌اند، نیست و می‌تواند تحقیقات خود درباره این پرونده را به صورت جداگانه انجام دهد./ تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها