زمزمه ترمیم تیم اقتصادی دولت

کد خبر: 1194561

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: خبرهایی ضد و نقیض به گوش می‌رسد که دولت به دنبال ترمیم تیم خود اقتصادی است.

زمزمه ترمیم تیم اقتصادی دولت

به گزارش سایت فردا، احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی درباره ساماندهی بازار ارز اظهارکرد: در این جلسه بیشتر رئیس کل بانک مرکزی به سخنرانی پرداخت و نکاتی را درباره علل افزایش نرخ ارز مطرح کرد.

وی افزود: صحبت‌های رئیس کل بانک مرکزی درباره علل افزایش قیمت ارز در هفته‌های گذشته، برای بسیاری از نمایندگان مجلس قانع کننده و قابل قبول نبود و نمایندگان انتقادات زیادی را به دلایل او وارد می‌کردند. در ادامه وزیر اقتصاد نیز نکاتی درباره سیاست‌های دولت در زمینه ساماندهی بازار ارز مطرح کرد که این موضوع هم با انتقاد نمایندگان همراه بود.

نادری درباره لزوم ترمیم تیم اقتصادی دولت گفت: هنوز مشخص نیست که تصمیم دولت برای ترمیم تیم اقتصادی خودش چیست و خبرهایی ضد و نقیض به گوش می‌رسد که دولت به دنبال ترمیم تیم اقتصادی است. خواسته ما از دولت این است که سریع تر این اقدام باید انجام شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درحال حاضر ما شاهد نوعی از هم گسیختگی و افسارگسیختگی در نرخ ارز هستیم؛ به همین دلیل دولت هرچه سریع‌تر باید اقدامات لازم را در زمینه ترمیم تیم اقتصادی خود در دستور کار قرار دهد تا شرایط فعلی بازار ارز هرچه زودتر مدیریت شود و به ثبات برسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها