زنگنه: عرضه خودرو در بورس بدعتی عجیب است

کد خبر: 1194594

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عرضه خودرو در بورس بدعتی عجیب و در دنیا بی نظیر است که خودرویی را بدون سازوکار لازم در بازار سرمایه عرضه کنیم.

زنگنه: عرضه خودرو در بورس بدعتی عجیب است

 محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه و نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ مجلس در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عرضه خودرو در بورس بدعتی عجیب و در دنیا بی نظیر است که خودرویی را بدون سازوکار لازم در بازار سرمایه عرضه کنیم؛ این طرح بسیار عجیبی است که اثرات آن نیز قابل مشاهده است.

وی افزود: بر اساس این طرح یک خودروی ۳۰۰ میلیون تومانی به بهانه کشف قیمت و فروش عادلانه که مبنای درستی ندارد، با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان عرضه شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: عزیزانی روز گذشته در صحن اصرار داشتند که کسری بودجه و ناترازی در بودجه را عامل افزایش قیمت ارز نشان دهند؛ متاسفانه چیزی که بیان می‌شود با واقعیت‌های بودجه همخوانی ندارد و در حالی است که در شش ماهه اول سال ۶۵ هزار میلیارد تومان (همت) واگذاری دارایی‌های مالی اتفاق افتاده و در همین زمان ۷۳.۸ همت تملک مالی داشتیم و این یعنی این فرضیه‌ها، صحیح نیست.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها