حاج علی‌اکبری: ما امروز به انسجام کارهای تشکیلاتی نیازمندیم

کد خبر: 1194893

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: نیازمند تقویت و انسجام فعالیت‌های تشکیلاتی در سطوح مختلف هستیم نیازمند تقویت و انسجام فعالیت‌های تشکیلاتی در سطوح مختلف هستیم بوشهر- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نیازمند تقویت و انسجام فعالیت‌های تشکیلاتی در سطوح مختلف هستیم. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری عصر سه‌شنبه در نشست دختران فاطمی در بوشهر اظهار داشت: تقابل حق و باطل از گذشته وجود داشته و در ادامه نیز شاهد آن خواهیم بود. وی با اشاره به هجوم جریان باطل به جریان حق از گذشته تاکنون ادامه داد: از اول تاریخ تا پایان این درگیری و رویارویی همیشه وجود داشته و خواهد داشت. رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به موارد مختلف در تاریخ به ویژه در دوران شهادت حضرت زهرا (س) افزود: گاهی جبهه حق در غریب‌ترین جای خودش قرار داشته است. وی در خصوص اتفاقات اخیر کشور توضیح داد: هرچقدر این مبارزه سخت‌تر شود بچه‌هایی که به منطق حضرت زهرا (س) مجهز باشند سر زنده‌تر خواهند شد. حاج علی‌اکبری تصریح کرد: بیشترین فرصت‌ها از دل تهدیدها وجود دارد که باید پاسخ دهیم؛ چرا که این شرایط فرصتی ایجاد می‌کند که حق خودش را نمایان کند و پاسخ شبهات هم داده شود. رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: الان وقت مجهز شدن شما بچه‌ها است؛ الان وقت انگیزه برای تقویت فکر، قلم و زمان قوت بچه‌های انجمن اسلامی است تا مبانی فکری و جهان‌بینی خودشان را ترسیم کنند و جهالت مدرن را افشا کنند. حاج علی‌اکبری با بیان وظیفه امروز انجمن اسلامی ابراز کرد: ما امروز به انسجام کارهای تشکیلاتی نیازمندیم؛ در دل کارهای تشکیلاتی قوتی عجیب وجود دارد که نباید از آن غافل شد.

حاج علی‌اکبری: ما امروز به انسجام کارهای تشکیلاتی نیازمندیم

 رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نیازمند تقویت و انسجام فعالیت‌های تشکیلاتی در سطوح مختلف هستیم.

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری عصر سه‌شنبه در نشست دختران فاطمی در بوشهر اظهار داشت: تقابل حق و باطل از گذشته وجود داشته و در ادامه نیز شاهد آن خواهیم بود.

وی با اشاره به هجوم جریان باطل به جریان حق از گذشته تاکنون ادامه داد: از اول تاریخ تا پایان این درگیری و رویارویی همیشه وجود داشته و خواهد داشت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به موارد مختلف در تاریخ به ویژه در دوران شهادت حضرت زهرا (س) افزود: گاهی جبهه حق در غریب‌ترین جای خودش قرار داشته است.

وی در خصوص اتفاقات اخیر کشور توضیح داد: هرچقدر این مبارزه سخت‌تر شود بچه‌هایی که به منطق حضرت زهرا (س) مجهز باشند سر زنده‌تر خواهند شد.

حاج علی‌اکبری تصریح کرد: بیشترین فرصت‌ها از دل تهدیدها وجود دارد که باید پاسخ دهیم؛ چرا که این شرایط فرصتی ایجاد می‌کند که حق خودش را نمایان کند و پاسخ شبهات هم داده شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: الان وقت مجهز شدن شما بچه‌ها است؛ الان وقت انگیزه برای تقویت فکر، قلم و زمان قوت بچه‌های انجمن اسلامی است تا مبانی فکری و جهان‌بینی خودشان را ترسیم کنند و جهالت مدرن را افشا کنند.

حاج علی‌اکبری با بیان وظیفه امروز انجمن اسلامی ابراز کرد: ما امروز به انسجام کارهای تشکیلاتی نیازمندیم؛ در دل کارهای تشکیلاتی قوتی عجیب وجود دارد که نباید از آن غافل شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها