عباس گلرو:  مسائل حوزه مهارت‌آموزی در کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری می‌شود

کد خبر: 1195346

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بر لزوم پیگیری مسائل حوزه مهارت‌آموزی از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد.

عباس گلرو:  مسائل حوزه مهارت‌آموزی در کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری می‌شود

عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی امشب در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌منظور طرح مسائل حوزه مهارت‌آموزی و پیگیری آن در صحن مجلس، مهارت‌آموزی را برای کشور و استان بسیار ضروری دانست و بر لزوم پیگیری مسائل این حوزه از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای برگزاری جلسه مشترک با فرمانداران حوزه انتخابیه با حضور استاندار سمنان، طرح موضوعات مربوط به مقاوم‌سازی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سمنان و تکمیل پروژه احداث مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدی‌شهر را در دستور کار این جلسه قرار داد.

سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان به طرح مسائل و چالش‌های حوزه مهارت‌آموزی که نیاز به طرح در صحن مجلس شورای اسلامی و پیگیری نمایندگان دارد، پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت فعال شدن پارک اقتصاد دیجیتال سمنان، خواستار اختصاص بودجه متوازن برای تأمین نیازهای عمرانی این پارک شد.

پیگیری جهت طرح رتبه‌بندی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، افزایش بودجه سرانه آموزشی این سازمان و قوانین مربوط به اصلاح حقوق کارکنان از دیگر موارد مطرح‌شده از سوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در این دیدار به شمار می‌آمد.

در این جلسه، مقرر شد: برگزیدگان مرحله استانی بیستمین المپیاد ملی مهارت که از حوزه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه به رقابت‌های ملی این دوره از مسابقات راه یافته‌اند، از سوی نماینده موردتقدیر و حمایت قرار گیرند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها