سردار شکارچی: محاسبات دشمن، محاسبات غلطی است

کد خبر: 1195976

معاون ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: در برابر کسانی که اغتشاش می‌کنند، اگر کوتاه بیاییم خطر ورود امثال داعش به کشور را فراهم می‌کنند.

 سردار شکارچی: محاسبات دشمن، محاسبات غلطی است

سردار شکارچی معاون و سخنگوی ستادکل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: نسبت به آدم معترض ما بحث «أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ» نداریم «رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» داریم. «أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ» شامل اغتشاشگر و کسی که برای ورود داعش و منافقین به ایران و تجزیه ایران بسترسازی می‌کند، می‌شود.

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: اگر حاج قاسم نبود داعش ایران و سایر کشورهای اسلامی را ویران می‌کرد. در برابر کسانی که اغتشاش می‌کنند، اگر کوتاه بیاییم خطر ورود امثال داعش به کشور را فراهم می‌کنند. 

وی افزود: نظام اسلامی حتی به اغتشاشگران هم فرصت داده که به راه بیایند و توبه کنند. برخلاف آنچه در فضای مجازی و ماهواره‌ها نمایش داده می‌شود، دشمنان ما خیلی ذلیل هستند.

سردار شکارچی ادامه داد: دشمن را در عرصه اخیر هم شکست خواهیم داد چون ما دو تابلو جلوی خودمان داریم که شامل پیروزی یا شهادت است.

 سخنگوی ستادکل نیروهای مسلح، گفت: محاسبات دشمن، محاسبات غلطی است و این محاسبات برای کف میدان کارساز نیست برای همان فضای مجازی و رسانه‌ها خوب است.

همچنین منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز در این مراسم، گفت: این دانشگاه آمادگی دارد کنگره بزرگ شهید سردار سلیمانی را در سطح بین‌المللی و ملی آغاز کند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: شاید بهتر این باشد برای بررسی پیرامون ابعاد شخصیتی این شهید بزرگ و ممتاز یک کنگره‌ای در کشور شکل می‌گرفت که دانشگاهیان و دانشمندان ابعاد وجودی این شهید بزرگ را به طور علمی رمزگشایی می‌کردند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها