دیدار مخبر با خانواده شهید مسیحی

کد خبر: 1195988

معاون اول رئیس جمهور گفت: خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.

دیدار مخبر با خانواده شهید مسیحی

 محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نخستین روز از سال نو میلادی و ایام ولادت حضرت مسیح (ع) با خانواده معظم شهید روبرت لازار دیدار و در فضایی صمیمانه با آنها گفتگو کرد.

مخبر شامگاه یکشنبه با حضور در منزل مادر شهید روبرت لازار با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا، تصریح کرد: امنیت و استقلال ایران مدیون فداکاری شهداست و ما باید قدردان از خودگذشتگی آنها باشیم و تلاش کنیم تا در مسیری که آنها پیموده اند حرکت کنیم.

معاون اول رییس جمهور افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.

 مخبر میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی را به خانواده این شهید والامقام تبریک گفت و برای مادر شهید و بازماندگان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

در این دیدار خانواده معظم شهید لازار نیز در سخنانی به شرح خاطرات و بیان ویژگی‌های اخلاقی این شهید گرانقدر پرداختند و برای رهبر معظم انقلاب، مسئولین و همه ایرانیان در این ایام آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است شهید روبرت لازار در سن 22 سالگی در تاریخ 31 تیر 1367 در میمک به شهادت رسیده و پیکر مطهر وی در آرمستان آشوریان تهران آرمیده است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها